Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنکاراـ ایرناـ روزنامه ینی شفق ترکیه در گزارشی نوشت: آمریکا با هدف تجزیه سوریه، مناطق تحت اشغال نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) را به مزرعه پرورش تروریست ها و مکانی جهت آموزش عناصر گروه های مختلف تروریستی تبدیل کرده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این روزنامه در گزارش خود آورده است: آمریکا به رغم نابودی داعش، همچنان به تجهیز نیروهای کُرد سوریه ادامه می دهد و با افزایش پایگاه های نظامی خود در مناطق تحت اشغال پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک، تصمیمی مبنی بر بازگشت از مسیر منتهی به تجزیه سوریه ندارد.
به نوشته این رسانه، آمریکایی ها در منطقه ای به وسعت 38 هزار کیلومتر مربع، بیش از هفت هزار سرباز را در 13 پایگاه نظامی مستقر کرده اند و از 15 گروه تروریستی به لحاظ تسلیحانی و لجستیکی پشتیبانی می کنند.
ینی شفق اضافه کرد: انواع گروه های تروریستی از جمله پ.ک.ک، پ.ی.د و جبهه آزادی بخش خلق انقلابی (DHKP-C) توسط وزارت دفاع و سازمان جاسوسی آمریکا سازماندهی و حمایت می شوند به طوری که عناصر این گروه ها در اردوگاه های آمریکایی تحت آموزش های نظامی و روانی قرار گرفته و با شستشوی مغزی به یک تروریست خطرناک و جانی تبدیل می شوند.
این رسانه ادعا کرد که بر اساس اخبار دریافتی از منابع اطلاعاتی موثق، نزدیک به پنج هزار تبعه خارجی در اردوگاه های آمریکایی مناطق تحت اشغال پ.ک.ک، به گذراندن دوره های نظامی جهت انجام عملیات های تروریستی مشغول هستند.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع سوریه ویدیویی از حمله به تروریست‌ها منتشر کرد. خودروهای زرهی تروریست‌ها در این حمله هدف قرار گرفت.

دریافت 21 MB به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال