Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:31:57 GMT

کانکس نیاز اصلی امروز کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۵۰۶۱

کانکس نیاز اصلی امروز کرمانشاه

مدیر عامل شرکت کانکس راکو اعلام کرد: این شرکت ساخت تعداد زیادی کانکس بصورت اختصاصی برای منطقه زلزله زده کرمانشاه را شروع کرده و با سرعت زیاد در حال تکمیل کردن و ارسال به این شهر می باشد .

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانکس برای اسکان موقت آسیب دیدگان زلزله اخیر کرمانشاه و سر پل ذهاب به عنوان سرپناهی موقت برای در امان ماندن از سوز و سرمای هوای منطقه در نظر گرفته شده است زیرا با توجه به سرمای هوا چادرهای مسافرتی قادر به تامین نیاز این هموطنان عزیز نبوده و نمی تواند مانع از سرمای شدید هوا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون تعداد زیادی کانکس توسط ارگان ها و خیرین محترم تهیه و به منطقه اعزام شده است اما همچنان تعداد بیشتری از این سازه های پیش ساخته در منطقه نیاز است.
طاهری مدیر عامل شرکت کانکس راکو اعلام کرد، این شرکت ساخت تعداد زیادی کانکس بصورت اختصاصی برای منطقه زلزله زده کرمانشاه را شروع کرده و با سرعت زیاد در حال تکمیل کردن و ارسال به این شهر می باشد، اما پاسخگویی به نیاز حال حاضر منطقه توان تولیدی بسیار زیادی را می خواهد زیرا فرآیند تولید و ارسال این سازه های پیش ساخته امری زمانبر بوده و هر روزی که زمان بیشتری در این حالت صرف شود هموطنان عزیزی در این شهر، یک شب دیگر را می بایست بدون سرپناه سپری کنند.

وی افزود: سازه هایی که در دست تولید دارند فقط از نوع کانکس مسکونی نبوده و سازه های آموزشی و کلاس درس نیز درحال تولید می باشد که کودکان و محصلین از درس و تحصیل خود عقب نمانند تا هنگامی که مدرسه های ایشان مورد بازسازی و به بهره برداری مجدد برسد.
در امر خرید کانکس برای آسیب دیدگان این منطقه نقش خیرین و افراد سرشناس کشور را نیز نباید نادیده گرفت و برای استقبال بیشتر در این امر هنرمندان ، ورزش کاران و چهره های شاخص دانشگاهی اقدام به ایجاد کمپین خرید کانکس نموده اند که امری انسان دوستانه و خدا پسندانه می باشد و تا بحال توانسته اند تعداد زیادی نیز تهیه و ارسال نمایند.
جهت تهیه انواع کانکس سرویس بهداشتی و مسکونی برای منطقه کرمانشاه می توانید با کارخانه کانکس راکو تماس گرفته و یا از طریق پایگاه اینترنتی http://conexraco.com/   اقدام نمائید.

انتهای پیام/

R1010113/P1010113/S7/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایمن‌سازی استان کرمانشاه و اتمام واقعی بازسازی زلزله به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ شنبه هشتم هشتم اردیبهشت _ در نشست مدیریت بحران که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت و کنترل به‌موقع، بحران را به حداقل می‌رساند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه به‌دلیل شرایط خاصی که دارد در معرض بحران‌های مختلفی همچون سیل، زلزله و… قرار دارد.

استاندار کرمانشاه اشاره‌ای به خطر آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های استان با توجه به پوشش گیاهی منطقه داشت و بحث تجهیزات امداد و نجات داشت و گفت: پدیده ریزگردها از دیگر مشکلات استان است که با توجه به عوامل مؤثر اثرگذار شدت و ضعف دارد.

وی با اشاره به مشکلات به‌جا مانده از ادوار گذشته برای استان، تصریح کرد: با اعلام بی‌موقع جشن پایان بازسازی زلزله از ردیف بودجه زلزله‌زده کشور خارج شدیم در حالی که هنوز ده‌ها ساختمان دولتی از فرمانداری گرفته تا ادارات حتی مساجد این مناطق، بازسازی نشده است.

صحرایی اشاره هم به افتتاح زودهنگام راه‌آهن کرمانشاه داشت و افزود: راه‌آهن کرمانشاه برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم نزدیک به یک‌هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد.

وی با ادامه نیازهای استان کرمانشاه به بحث امسال تسهیلات مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: در صورت تخصیص تکمیل ساختمان‌های مناطق زلزله‌زده با توجه به پیشرفت فیزیکی آن‌ها اولویت‌بندی می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایمن‌سازی کرمانشاه و اتمام واقعی بازسازی زلزله به ۴ همت اعتبار نیاز است که حدود ۲.۷ هزار میلیارد تومان آن صرف مناطق زلزله‌زده و ۱.۳ هزار تومان آن برای مابقی استان هزینه شود.

کد خبر 748515

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است