Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین روز یک‌شنبه این تیم درباره تمدید قراردادش با سرخ‌های پایتخت، اظهار کرد: خودتان می‌دانید که این چیز پنهانی نیست. پیشنهادات از این طرف و آن طرف می‌آید و به همه گفته‌ام که با پرسپولیس قرارداد دارم. باید من به فکر آینده باشم و این طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان به او جدی است؟ بیان‌ کرد: من حرفه‌ای هستم. من این جا با جان دل کار می‌کنم. ۱۰۰ بار هم گفته‌ام که از حضور در ایران احساس خوبی دارم. بازیکنان خیلی خوبی دارم که کار با آنها لذت بخش است. عملا سومین فصلی است که ما قهرمان هستیم. اگر یادتان باشد فصل اول را فقط به خاطر تفاضل گل از دست دادیم. اگر قانون آن گونه که امسال است اعمال می‌شد سال اول هم قهرمان می‌شدیم. پارسال هم قاطعانه قهرمان شدیم و در حال‌ حاضر در صدر جدول رده‌بندی هستیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. خودتان شاهد هستید که چقدر کار می‌کنیم. بازیکنان دیشب (شنبه) دیر به خانه رسیدند ولی از این که امروز صبح تمرین داریم کسی ناراحت نیست. در آسیا عالی بازی کردیم. درباره قرارداد هم باید با باشگاه صحبت کنم تا ببینیم اهداف و خاص باشگاه چیست و این صحبت‌ها در چه مسیری قرار می‌گیرند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا امروز پس از جلسه‌اش با مسئولان پرسپولیس تکلیفش روشن خواهد شد؟ گفت‌: من در حال‌ حاضر راهی باشگاه می‌شوم. بعد از بازی‌ها معمولا به باشگاه می‌روم و درباره برنامه آتی صحبت می‌کنیم. درباره تمدید قرارداد نمی‌دانم امروز صحبت می‌شود یا نه. اگر این بحث امروز هم مطرح شود، قطعا امروز تمام نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای جلوگیری از ایجاد غرور در بازیکنانش چیست؟ گفت‌: افت و خیز در هر تیمی طبیعی است. تیم‌هایی همچون پارس جنوبی جم و پدیده دچار این مساله شدند. ما مقابل همه این حریفان رقابت سختی داشتیم و فکر می‌کردم که حریفان مطرح ما دچار افت شدید شوند. ما یک باشگاه بزرگ و یک تیم بزرگ هستیم. همیشه به بازیکنانم گوش‌زد می‌کنم که باید کیفیت فردی خود را روز به روز بالاتر ببرند. هستند بازیکنانی که در فرم بهتری هستند و برخی‌ها هم با یک افت روبه‌رو می‌شوند. امسال وضعمان بهتر است چون نیمکت قوی‌تری داریم. الان مثلا مقابل پارس جنوبی جم، بشار، طارمی و حتی نوراللهی حاضر نبودند ولی نیمکتمان برخی از بازیکنان را مانند نعمتی در اختیار داشت. ما نیمکت خیلی خیلی خیلی خیلی خوبی داریم. این تضمینی است برای این که موفق شویم.

برانکو در واکنش به این که هواداران پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد او هستند، اظهار کرد: من خیلی از این بابت خوشحال و راضی هستم که باعث خوشحالی هواداران شده‌ایم. تلاش ما برای آنها است. از این که نتوانیم شادشان کنیم غمگین می‌شوم. از این خوشحالم که هواداران از ما حمایت می‌کنند ولی این را هم می‌دانم که نمی‌شود همیشه ببریم. خودتان می‌دانید که تغییرات در این اواخر در باشگاه زیاد بوده است. آقای طاهری از باشگاه رفتند. ما تمدید قرارداد را با ایشان مطرح کرده بودیم. در یک ماه اخیر، وضعیت کاملا نامعلوم بود. آن چه باعث خوشحالی من است، این است که مشکلات یک ماه پیش روی بازیکنان اثر نگذاشت و آنها به خوبی تمرین کردند. بازیکنان نشان دادند که چقدر به پرسپولیس و هواداران علاقه دارند. توقع داریم گرشاسبی روند رو به جلویی را که طاهری درست کرد ادامه‌ دهد. گرشاسبی نزدیک‌ترین همکار طاهری بود و قطعا همه مسائل را می‌داند. همه ما رو به جلو نگاه می‌کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش بعد از تساوی بدون گل تیم های پرسپولیس و سپاهان در لیگی برتر فوتبال، تاکید کرد: باید از بازیکنان تیم خود و هواداران که یار دوازدهم ما هستند تشکر کنم. در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم به خواسته‌های خود دست یابیم و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

وی ادامه داد: روزی کشورهای عربی را برای تمارض به آسیب دیدگی و مصدویت‌های شبیه‌سازی شده مورد انتقاد قرار می‌دادیم اما بازیکنان سپاهان از دقیقه ۵ بازی بالغ بر ۲۰ بار بازی را متوقف کردند که این کار اخلاقی نیست.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: از آن سوی میدان کاپیتان ما هم دچار اشتباه شد و یک بازیکن باتجربه مثل عالیشاه نباید اخراج می‌شد. به هر حال قسمت نبود این بازی را ببریم و باید در هفته‌های آتی جبران کنیم.

درویش در واکنش به سئوال خبرنگاران در خصوص اینکه چرا هواداران سپاهان، بانوان هوادار در جایگاه پرسپولیس را مورد توهین قرار دادند، افزود: توهین در همه جای دنیا محکوم است اما باید پرسید چه قدرتی پشت سپاهان است که وقتی میهمان هستند اینگونه به تیم و هواداران میزبان توهین می‌کنند؟ ضمن اینکه اولین نارنجکی که پرتاب شد هم از سوی هواداران سپاهان بود.

وی در مورد مطالب مطرح شده در خصوص قرارداد پرسپولیس با اسمار و مشکلات مالی تیم، تاکید کرد: تمام حرف‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود از واقعیت به دور بوده و شایعه است. ما از او برنامه خواستیم و گفت به دلیل مشغله ذهنی بعد از بازی با سپاهان در این خصوص اقدام می‌کند. در همین ۵ هفته اخیر همه از ما در مورد قرارداد بازیکنان سئوال می‌پرسند اما چرا در این مورد با سایر باشگاه‌ها کاری ندارند؟

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس همیشه به این نام شناخته می‌شده و بازهم پرسپولیس خواهد بود، اولویت مالکان جدید این است که بدهی را پرداخت و شرایط خوبی برای تیم مهیا کنند. بانک شهر همیشه به ما کمک کرده و در آن زمان هم که مالک نبودند کنار نام پرسپولیس و باشگاه حضوری همیشگی داشتند، الان که مالک هستند شرایط بدون شک بهتر خواهد شد.

درویش در مورد قرارداد یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی پیشین این تیم و پرداخت نشدن مطالباتش، گفت: قرارداد یحیی مشکلی ندارد اما عده‌ای دلال فضا را آلوده می‌کنند. قسط قبلی آماده بود اما با توجه به اینکه برای مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌هایی را می‌دادیم از او رخصت گرفتیم و مشکلی نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید