Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران تعیین تکلیف مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به صورت فوق‌العاده و به درخواست شهرداری تهران روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت.

در این دستور که به منظور تفویض مجدد بخشی از اختیارات مندرج در ماده 16 اساسنامه شرکت مذکور به شهرداری تهران انجام شده بود سبب شد که محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در این باره گفت: شهرداری تهران 22 منطقه و 42 سازمان و شرکت زیرمجموعه دارد که تنها شرکت اتوبوسرانی متفاوت با دیگر شرکت‌ها اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه تنها شرکتی که مجمع آن را شورا تعیین می‌کند، شرکت واحد اتوبوسرانی است گفت: جای سوال است که چرا شرکت واحد اتوبوسرانی اساسنامه آن تغییر داده نشده است و می‌توان فرصتی را درنظر گرفت تا اساسنامه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز مورد تغییراتی قرار گیرد.

اعضای شورای شهر پس از بیان نکته نظرات خود در نهایت کلیات تفویض بخشی از اختیارات اساسنامه شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه به شهردار تهران را به تصویب رساندند اما به پیشنهاد افشین حبیب زاده، معاون نظارت شورای شهر بند "پ" این اساسنامه به شهردار تهران تفویض نشد و جزء اختیارات اعضای شورا باقی ماند که بر این اساس انتخاب هیات مدیره و بازرس شرکت واحد اتوبوسرانی جزء اختیارات شهردار تهران نشد و همچنان در اختیارات شورای شهر باقی ماند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی