Web Analytics Made Easy - Statcounter

مژده رضایی و ایمان علیزاده نخبگان برگزیده جشنواره جهادگران علم وفناوری بسیج به نمایندگی از طرف نخبگان از دغدغه های جامعه دانشگاهی گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “دانشجوآزاد” مژده رضایی نخبه برتر جشنواره جهادگران علم وفناوری ضمن گلایه از مسئولین استان کرمان گفت: یکی از بزرگترین معضلات استان ما این است که بحث اعتمادسازی در ارگانها به نخبگان صورت نمیگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما می توانیم اول باشیم به شرط اینکه به ما بها دهید الان محصولاتی در نمایشگاه است که جز محصولات برتر است محصولات دانش بنیانی که فقط به کسب رتبه در جشنواره ها ختم شده است.

رضایی اظهار داشت: از طرحهای ما در زمینه دفاعی حمایت کنید، در زمینه مشکلات مالی و دریافت تسهیلات ما را یاری کنید تا محصول راحتتر به صنعت رسد و به تولید و کسب و کار منجر گردد.

این نخبه جوان در پایان خاطرنشان کرد: خصوصیت ما جوانان این است که اگر سالها وقت بگذاریم برای جشنواره ها و نتوانیم به صنایع راه پیدا کنیم سرخرده می شویم و حضورمان در جامعه و در عرصه علمی هم کمرنگ میشود.

 

در ادامه ایمان علیزاده نخبه برگزیده جشنواره اظهار داشت: ما در استانی زندگی میکنیم که ظرفیتهای بالایی دارد بزرگترین معادن خاورمیانه، بزرگترین معادن سنگ آهن و مس و ذغال سنگ، بزرگترین تولید کننده پسته و خرما همچنین استانی چهارفصل در زمینه کشاورزی را داریم.

وی ادامه داد: استانی که رتبه نخست در صادرات غیرنفتی را دارد اما با وجود این همه ظرفیت در زمینه های صنعنی و معدنی و کشاورزی مشکلات بسیاری داریم و دلیل آن ارتباط نداشتن صنعت با دانشگاههاست.

این نخبه جوان اظهار داشت: مشکلاتی که در مراکز تحقیقاتی وجود دارد این است که طرح ها و ایده ها در مرحله ازمایشگاهی می ماند و پیوند درستی بین صنعت و دانشگاه برای به ثمر رساندن ایده ها وجود ندارد.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی

دو تیم دلسوختگان اهل بیت قم و فولاد هرمزگان در دیداری از هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند. 

با توجه به اینکه که سرنوشت دو تیم از هفته گذشته مشخص شده بود، این بازی بیشتر جنبه‌ تشریفاتی داشت. 

این دیدار که با پیروزی شش بر دو نماینده قم به پایان رسید، گل‌های دلسوختگان را مهدی فتخانی (دو گل)، محسن سابقی، مهدی کبیری، حسین صادقی و محمد جواد سنگتراشان به ثمر رساندند. 

دلسوختگان با این پیروزی شش امتیازی شد و با رده سومی به کار خود پایان داد.

همچنین نماینده هرمزگان که صعود خود را قطعی کرده بود، با این شکست و با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

گزارش از امیرحسین نیکوسخن

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی» تدوین و اجرا می‌شود
  • آغاز حمایت از کارگران نخبه با اجرای آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی»
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است