Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:02:58 GMT

استحکام درونی، بصیرت و اخلاص؛ سه شاخصه بسیجی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۵۴۸۰

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان، صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان که همزمان با آخرین روز از هفته بسیج در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، گفت: امروز بهتر از هر روزی، ثمرات و برکات بسیج را هم در داخل کشور و هم در خارج از مرزهای جغرافیایی کشورمان مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بسیج یک ارگان یا مجموعه نظامی نیست، یک فرهنگ است؛ فرهنگی که برگرفته از مکتب وحی و حکومت علوی است و خیلی از انسان‌ها بسیجی بالقوه هستند، در حالی که در بسیج پرونده‌ای ندارند.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: بسیج متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست، متعلق به همه اقوام، مذاهب و گرایش‌های سیاسی است؛ بسیج دنبال نام و نشان نیست، بلکه به‌دنبال کار آرمانی است و هرجا ورود می‌کند، بن‌بست‌ها را می‌شکند.
وی با بیان اینکه بسیج آماده هرگونه جان‌فشانی در راه ولایت است، ادامه داد: بسیجیان برای دفاع از حقوق مظلومان، احیا و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نجات ملت‌های آزاده آماده هر گونه ایثار و جان‌فشانی هستند.
معروفی اظهار کرد: مسئولیت نیروهای بسیجی به عنوان نیروهای انقلابی سنگین است زیرا حافظ انقلابی هستیم که امروز کشورهای منطقه با پیروی از این نظام سیاسی سربلند شدند.
وی بیان کرد: بسیجی واقعی کسی است که سه خصوصیت را در خود داشته باشد: استحکام درونی، بصیرت و اخلاص در عمل؛ بسیجی واقعی هیچ گاه دچار شکست یا تزلزل روحی نمی‌شود و هیچ بن‌بستی برای او معنا ندارد.
فرمانده سپاه سلمان استان افزود: بن‌بست برای کسانی است که وعده الهی را باور ندارند، کسی که در عرصه بسیج قرار گرفته باشد، در هر زمینه‌ای باشد، چه دفاعی، امنیتی، آبادانی و یا فرهنگی، بن بست ندارد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم یادواره شهدای گمنام به مناسبت سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.

این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های والای آنان، در جوار یادمان این شهدا با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در محوطه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سخنرانان به تبیین مقام شامخ شهدا و ایثارگری‌های آنان در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: هرکجا مجالس شهدا برگزار می‌شود یقین بدانید میدان مقدس و اطهر فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

فرهاد بابلی با بیان اینکه اخلاص یکی از ویژگی‌های شهداست، بیان کرد: اگر علم و دانش وجود داشته باشد، اما اخلاص در عمل نباشد، کمترین فایده را دارد و این اخلاص ویژگی شهیدان بود.

وی، جنگ تحمیلی را بزرگ‌ترین راهکار استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در آن مقطع زمانی شرق و غرب عالم دست به دست هم داده و صدام را کاملاً تجهیز کردند تا به کشور ما حمله کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف استکبار از تمام این اقدامات اول شکست انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی بود، البته اهداف دیگری مانند از بین بردن تمامیت ارضی ایران هم داشتند و مرز‌های دریایی و خاکی ما را مورد هجمه قرار دادند، اما هرگز نتوانستند ذره‌ای از این خاک را تصاحب کنند.

در پایان این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد با اهدای گل و عطر افشانی مزار پنج شهید آرمیده در این یادمان بار دیگر یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در تهران
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت