Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:43:17 GMT

14.4 میلیی متر بارندگی در چناران شهر به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۵۷۸۷

14.4 میلیی متر بارندگی در چناران شهر به ثبت رسید

بجنورد- ایرنا- رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی با بیان اینکه بیشترین بارندگی ها در 24 ساعت گذشته از چناران شهر گزارش شده است گفت: طی این مدت در این ایستگاه 14.4 میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.

مهری هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مرکز بجنورد نیز در این مدت سه میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمترین بارش ها در این مدت از گرمه و جاجرم به میزان 0.1 میلی متر به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه دمای هوای بجنورد شب گذشته به زیر صفر درجه سانتیگراد رسیده بود خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمینه دمای بجنورد منفی یک درجه سانتیگراد و بیشینه آن 9 درجه سانتی گراد بوده است.
وی گفت: در همین مدت فاروج با کمینه دمای منفی پنج درجه سانتیگراد، سردترین و سنخواست با بیشینه دمای 11 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه گزارش شده است.

* دمای هوای خراسان شمالی تا 4 درجه سانتیگراد کاهش می یابد
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان گفت: با خروج تدریجی سامانه بارشی از استان، دمای هوا طی امشب تا چهار درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند.
وی افزود: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده خروج سامانه بارشی به تدریج از استان است که با خروج سامانه دمای هوا کاهش پیدا می کند.
وی با بیان اینکه کاهش ابر و در بعضی ساعت ها وزش باد نسبتا شدید و مه صبحگاهی پیش بینی شده است گفت: آسمان صاف تا کمی ابری، پدیده غالب در هفته جاری است و در روز سه شنبه با ورود سامانه جدید، شاهد افزایش نسبی ابر، گاهی وزش باد در اواخر شب سه شنبه در نوار شمالی خواهیم بود که بارش های پراکنده پیش بینی شده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران