Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:48:19 GMT

بامداد فلاحتی میهمان «تهران در شب»

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۶۴۶۰

بامداد فلاحتی میهمان «تهران در شب»

بامداد فلاحتی به بهانه مروری بر آثار و آلبوم‌های منتشر شده‌اش، مهمان آلبرت کوچویی در «تهران در شب» رادیو تهران می‌شود.

به گزارش ایسنا، بامداد فلاحتی - خواننده - سه شنبه شب مهمان برنامه رادیویی «تهران در شب» از شبکه رادیویی تهران می‌شود.

«تهران در شب» سه‌شنبه‌ها با تهیه‌کنندگی مهدی سلطانی و سردبیری آلبرت کوچویی از ساعت 24 به روی آنتن شبکه رادیویی تهران از موج اف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ام ردیف 94 مگاهرتز می‌رود و بامداد فلاحتی به بهانه مروری بر آثار و آلبوم‌های منتشر شده از  این هنرمند، مهمان بخش کافه موسیقی  این برنامه با اجرای آلبرت کوچویی می‌شود.   

آلبوم‌های «بی من مرو» ، «باز باران»، «بی‌صدف دردانه باش»، «آبروی آب بر اساس اشعار (قیصر امین پور) »و «گوهرافشان برگرفته از غزلیات مولاناست» که به آهنگسازی آرش قاسمی که توسط گروه میراث ضبط گردیده است ، «راز آفرینش» هم با آهنگسازی مهدی دانایی و اشعاری از مولانا از آثار پیشین این هنرمند جوان است.

***

سارا رسول زاده بازیگر نمایش «یک زندگی بهتر» هم مهمان برنامه رادیویی «تهران در شب» می‌شود.

این بازیگر تئاتر به بهانه حضور در نمایش «یک زندگی بهتر» نوشته مسعود هاشمی نژاد و کار شهاب‌الدین حسین‌پور، مهمان بخش تماشاخانه این برنامه با اجرای آلبرت کوچویی و احسان حاجی‌پور (کارشناس و کارگردان تئاتر) می‌شود.   

یک زندگی بهتر عنوان نمایشی است که در سبک و سیاق واقع گرایانه به روی صحنه رفته و در آن قصه خانواده‌ای که تحت فشار شدید مالی قرار گرفته اند و قصد دارند از موقعیت ویژه پدر سوء استفاده کنند روایت می شود.

گفتگو با سارا رسول زاده درباره نقش آفرینی در این نمایش و بازیگری در سبک واقع گرایانه موضوع برنامه این هفته «تهران در شب» است.

«یک زندگی بهتر» نمایش برگزیده سی و سومین جشنواره تئاتر فجر است و موفق به دریافت جایزه کارگردانی، نمایشنامه نویسی، طراحی صحنه و طراحی موسیقی و طراحی نور این دوره از جشنواره تئاتر فجر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»

رادیو صبا با برنامه‌ای جدید تحت عنوان «دخل و خرج» با موضوع مدیریت مالی بهتر مخاطبانش را همراه می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دخل و خرج» عنوان یکی از برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی است که در فضایی متفاوت مخاطبان را دعوت به مدیریت مالی می‌کند.

امیر اکبری، تهیه‌کننده و مجری این برنامه در توضیح «دخل و خرج» خاطرنشان کرد: امروزه با افزایش تورم و تغییر شرایط اقتصادی به خصوص افزایش هزینه‌های اقتصادی نمی‌توانیم براساس آنچه خواسته‌ ما هست و مد نظر داریم، خرج کنیم به همین دلیل ممکن است با مسائل مالی مواجه شویم که برای برطرف کردنشان نیاز داریم روش‌های مدیریت هزینه زندگی را بشناسیم.

وی ادامه داد: پول، عامل مهمی است که می‌تواند در خوشبخت بودن یا نبودن انسان‌ها موثر باشد و همه افراد به دنبال افزایش پول خود هستند تا بتوانند کارهایی را که دلشان می‌خواهد، انجام بدهند تا در نهایت احساس رضایت و خوشبختی کنند. ما در این برنامه به دنبال این نیستیم که به مردم بگوییم خرج نکنید و پس‌انداز کنید، این برنامه راهکارهای ساده‌ای برای ترک عادت‌های بد اقتصادی ارائه می‌کند تا با درآمدی که داریم زندگی خوبی داشته باشیم.

این برنامه‌ساز یادآور شد: در این برنامه مردم را به مشارکت‌های اقتصادی دعوت می‌کنیم و به آنها راهکارهایی پیشنهاد می‌کنیم تا با سرمایه‌های اندکی که دارند کسب و کار راه بیندازند و به دنبال کسب درآمد باشند.

به گزارش ایسنا، «دخل و خرج» در هر قسمت یک موضوع اقتصادی را بیان می‌کند و از نگاه‌های متفاوت به نقد و بررسی آن می‌پردازد و در پایان نظر کارشناسان اقتصادی و روانشناسی را پخش می‌کند.

«دخل و خرج» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تهیه‌کنندگی و اجرای امیر اکبری از رادیوصبا پخش می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران