Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی پایتخت، پلیس۱۱۰ را تحولی عظیم و انقلابی در عرصه خدمت رسانی و ارائه خدمات انتظامی و پلیسی به شهروندان برشمرد و گفت: این سامانه به منظور خدمت رسانی به آحاد مردم، پایه گذاری شد.

به گزارش امتداد نیوز، سردار “حسین رحیمی”، در همایش اپراتورها و ماموران مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فاتب ضمن تبریک پیروزی بر داعش و تقدیر از تلاش های بی شائبه سردار قاسم سلیمانی در نبرد با عناصر داعشی در عرصه جهانی، به تشریح تاریخچه تاسیس و راه اندازی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ پرداخت و گفت: با راه اندازی پلیس ۱۱۰، نیروی انتظامی بیش از پیش دارای اعتبار و جایگاه در اذهان و افکار عمومی به سبب بستر سازی مناسب در خدمت رسانی به مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که تا پیش از راه اندازی پلیس ۱۱۰، بسیاری از ماموریت های پلیس بر زمین مانده و به نحوه احسن اجرا نمی شد، افزود: فرماندهان و مسئولان وقت در پی آن بودند که سامانه ای را راه اندازی کنند تا پلیس در هر زمان و مکانی در کنار مردم حاضر شود و به مشکلات آنها رسیدگی کند خواه این امداد رسانی به هنگام شب باشد یا روز، خواه در دریا ، کوه یا حتی هنگام مسافرت باشد.

وی افزود: به این ترتیب، سامانه ای به نام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ راه اندازی شد که در همه جا و در همه حال یار و یاور مردم و فریاد رس آنها باشد.

رئیس پلیس پایتخت، با تاکید بر این مطلب که مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، انقلابی در زمینه تعامل تنگاتنگ پلیس و مردم در راستای خدمت رسانی به شهروندان است، تصریح کرد: امروزه این سامانه به منظور خدمت رسانی به آحاد مردم، پایه گذاری شده و در اختیار اپراتورها و ماموران پلیس ۱۱۰ قرار گرفته است که باید به نحو احسن از آن پاسداری شود.

سردار رحیمی، اظهار داشت: اپراتورهای مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ که به عنوان زبان گویای جامعه هستند، مطالب، اخبار و درخواست های مردمی را از کف جامعه و اقشار مختلف مردم جمع آوری کرده و به ماموران گشت های انتظامی ۱۱۰ ارجاع می دهند و این ماموران با حضور بموقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که دچار ضربه روحی، روانی، جسمی یا مادی شده است، یاری می رسانند.

وی با اشاره به این که فرد آسیب دیده نیاز به حمایت روانی و اجتماعی دارد، عنوان داشت: هر انسانی که با مشکل روبه رو می شود، نیاز دارد با کسی صحبت و درد دل کند چه با کسانی که به عنوان اپراتور حرف مردم را شنیده و منتقل می کنند و چه با ماموران پلیس ۱۱۰ که این نقش را بر عهده دارند و این خود یک توفیق است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تصریح کرد: اپراتورها و ماموران مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ باید ملجاء و پناهگاه امن مردم و پیک حمایت گر آنها باشند و اعتبار ، شخصیت ، جایگاه ، درجه و همچنین مشروعیت پلیس ۱۱۰ به همین مسئله متکی است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر این که پلیس و ماموریت هایش به صورت خلاصه در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مجتمع شده، گفت: مردم از عدم پاسخگویی، دیر پاسخ دادن و تاخیر در حضور بموقع در محل حادثه یا رویداد، گلایه مند هستند که باید این کاستی ها با مطالعه علل آن شناسایی و برطرف شود تا جایگاه پلیس در نزد مردم تعالی پیدا کند.

سردار رحیمی، در پایان، ضمن آرزوی توفیق برای تمامی کارکنان پلیس ۱۱۰، خطاب به آنها، بیان داشت: شما نوک پیکان ماموریت های پلیس و نقطه ارتباط و اتصال پلیس با جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم هستید، پس، از خود مراقبت و تلاش کنید که روز به روز رفتارتان مسئولانه تر شود

true برچسب ها : پلیس 110 پلیس فتا حسین رحیمی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس