Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، قرار بود فصل دوم برنامه "باغ ملی" که در قالب یک جنگ شبانه و با اجرای پدرام کریمی پخش می شد همزمان با آغاز ماه ربیع الاول دوباره روی آنتن شبکه دو سیما برود. این در حالی است که با گذشت نزدیک به یک هفته از آغاز ماه ربیع الاول هنوز خبری از جایگذاری این برنامه در کنداکتور شبکه دوم سیما نیست، احسان ارغوانی تهیه کننده این برنامه در رابطه با دلایل عدم پخش باغ ملی تا به امروز اظهار داشت: مشکل اصلی به اسپانسر این برنامه برمی گردد که هنوز حل نشده است و به محض رفع این مشکل باغ ملی روی آنتن میرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع  مشکل به ما و عوامل این برنامه ارتباطی ندارد. از آن جا که  به تازگی یک شرکت به نام "توسکا" در در حوزه مسائل مشارکتی که ربط به "یو اس اس پی" و اپلیکیشن ها دارد چون ما یک نظر سنجی داریم و باید نفرات برتر را از طریق این نظر سنجی انتخاب کنیم. وجود این اپلیکیشن هم خیلی ضروری است. استفاده از همین برنامه هم ملزم به اجازه این دوستان در این شرکت است که متاسفانه تا الان نتوانستیم این موضوع را حل کنیم.

این تهیه کننده در خصوص حضور برگزیده های فصل اول باغ ملی در فصل دوم این برنامه و تجربه برنامه سازی و رقابت در حوزه های مختلف خاطر نشان کرد: ما در پنج حوزه برای برنامه سازی رقابت داشتیم. قرار بر این بود که نفرات برگزیده در فصل دوم با هم رقابت کنند. اما همه این ها منوط به جریان اپلیکیشن و نصب این برنامه است که باید فعال شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حتی این اپلیکیشن طراحی شده و همه کارهای لازم از طرف ما انجام شده ولی طرف مشارکت با شرکت توسکا هنوز به توافق نرسیدند. مثل اینکه این شرکت رقم های عجیب و غریبی در خواست کرده است. قانون جدید صدا و سیما این است که داشتن این اپلیکیشن منوط به مجوز گرفتن از این شرکت خصوصی توسکا است که  آن ها تصمیم بگیرند و دیگر به تهیه کننده ارتباطی ندارد. اگر این شرکت نبود ما در همان ابتدای ماه اول ربیع الاول روی آنتن می رفتیم .

خبرنگار: هنگامه ملکی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه

اکرمی مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات گفت: از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سرگرفته شده است، اما همچنان مشکل تامین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

تامین خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که بعلت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تامین می‌شود و این شرکت توان رقابت با دیگر شرکت‌ها را ندارد.

معاون اول رئیس قوه قضائیه هم گفت: ما از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی افزود: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر، و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مشارکت «شناسایی خطر» در حوزه شهری ارتقا پیدا کند
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی ارتقا یافته است
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟