Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:48:40 GMT

اهتزاز پرچم مسجد مقدس جمکران بر فراز برج میلاد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۹۶۲۴

اهتزاز پرچم مسجد مقدس جمکران بر فراز برج میلاد

سرپرست امور فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: ازجمله اقدامات قابل‌توجه در سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) اهتزاز پرچم مسجدمقدس جمکران با شعار لبیک یا مهدی(عج) بر فراز برج میلاد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ابراهیم صدوقی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ماه ربیع‌الاول که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: مراسم ویژه شب شهادت امام حسن عسکری(ع) یک‌شنبه شب در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران با سخنرانی آیت‌الله کاظم صدیقی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان برنامه‌های ویژه روز هشتم ماه ربیع‌الاول در مسجد مقدس جمکران افزود: روز دوشنبه این هفته نیز همایش ملی منجی موعود با حضور بیش از 2هزار و 500 طلبه و دانشجویی مهدوی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

سرپرست امور فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: سه‌شنبه این هفته نیز مراسمی با حضور گردان‌های نظامی استان در صحن جامع مسجد مقدس جمکران با عنوان بیعت لشگریان امام زمان(عج) برگزار می‌شود.

صدوقی با تأکید بر ویژه‌برنامه‌های ظهر روز نهم ماه ربیع‌الاول تصریح کرد: ظهر روز نهم ماه ربیع نیز همایش 5 هزارنفری خانواده‌های مهدوی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که هم‌زمان با اختتامیه جشنواره دانشجویی عهد خواهد بود.

سرپرست امور فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: مراسم خطبه‌خوانی مسجد مقدس جمکران عصر روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد همچنین شام روز سه‌شنبه نیز مراسم قرائت پرفیض توسل در برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله کارها و اقدامات قابل‌توجهی که در سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) امسال انجام می‌شود اهتزاز پرچم مسجد مقدس جمکران با شعار لبیک یا مهدی(عج) بر فراز برج میلاد خواهد بود.

سرپرست امور فرهنگی مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: نمایشگاهی نیز از آثار برجسته مهدوی در فرودگاه امام خمینی(ره) در طول روزهای آینده برگزار می‌شود که می‌تواند در معرفی فرهنگ انتظار و مهدویت مفید اثر شود.

صدوقی تأکید کرد: پوستر امسال سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) با طراحی و نقش‌بندی استاد مسعود نجابتی آماده‌ شده که در روز نهم ربیع‌الاول به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک دو شهید گمنام از عملیات‌های عاشورای ۲ و کربلای ۵ از میدان آل یاسین بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی قم تشییع می‌شود.

پیکر پاک این دو شهید والامقام پس از تشییع در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند