Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: نزدیک به75درصد سوخت زمستانی مورد نیاز خانوارهای روستایی و مناطق صعب العبور منطقه میاندوآب توزیع و ذخیره سازی شده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای تامین سوخت موردنیاز مناطق روستایی و سخت گذر در این منطقه، اظهار کرد: درراستای تامین و ذخیره سازی نفت سفید نقاط کوهستانی و روستاهای سخت گذر جنوب آذربایجان غربی، اطلاع رسانی لازم درخصوص دریافت و ذخیره سهمیه سوخت نفت سفید خانوارها در هشت شهرستان تحت پوشش این منطقه انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: در این راستا ازابتدای امسال نزدیک به ۷۵درصد از کل سهمیه نفت سفید مورد نیاز سوخت زمستانی خانوار های شهری و روستایی جنوب استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی گفت: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوای سرد در منطقه و جلوگیری از اختلال در روند سوخت رسانی در نقاط صعب العبور، بیش از ۱۳۵میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در بین خانوارهای روستایی و فاقد گاز شهری منطقه توزیع شده است.

صادقی با اشاره به آمادگی مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای توزیع بموقع نفت سفید در زمان قطعی احتمالی شبکه گاز خانگی شهری و روستایی اندیشیده شده و مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید از هم اکنون آماده خدمت رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی هستند .

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه ۹۰هزار نفر مصرف کننده نفت سفید در سطح منطقه وجود دارند، اظهار کرد: سالانه بیش از ۱۸۵میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در هشت شهرستان جنوب آذربایجان غربی توزیع ومصرف می شود که این میزان اغلب شامل روستاها و مناطقی است که فاقد گاز شهری هستند.

وی درباره فعالیت تاسیسات سیلندرپرکنی در منطقه نیز گفت: ۱۶باب تاسیسات سیلندرپرکنی در سطح منطقه فعال بوده و وظیفه توزیع روزانه  ۱۱۰تن گاز مایع برای  مصارف خانوارهای فاقد گاز شهری وخانوارهای روستایی را برعهده دارند.

گفتنی است منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۸۹ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط دو میلیون و۷۰۰هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی  و CNGبه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان