Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان رضوی گفت: ۱۴ هزار میلیارد ریال از درآمدهای مصوب خراسان رضوی در سال ۹۶ محقق شده است.

سید مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون از مجموع درآمدهای مصوب استان خراسان رضوی 14 هزار میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی بیان کرد: این رقم 44 درصد از مجموع حدود 32 هزار میلیارد تومان درآمدی است که باید در خراسان رضوی در طول سال 96 محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین میزان درآمدهای استان از  درآمدهای مالیاتی، درآمدهای حاصل از مالکیت دولت، جرایم و خسارات و فروش کالا بوده است.

رمضانی با اشاره به اینکه برخی از درآمدهای استان از طریق دستگاه‌های دولتی محقق شده خاطرنشان کرد: در 7 ماهه ابتدایی امسال، اداره کل امور مالیاتی، نیروی انتظامی و اداره کل ثبت اسناد خراسان رضوی بیشترین میزان درآمد را محقق کرده‌اند.

وی بیان کرد: میزان درآمد حاصله از عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان 13 هزار و 48 میلیارد ریال و درآمد حاصل از عملکرد نیروی انتظامی خراسان رضوی 474 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/

 

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی