Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از کسب مدال طلای رقابت های قهرمانی پاراکانو (آب های آرام معلولان) آسیا توسط قایقران کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزت الله پرنیان در گفتگو با مرصاد اسپورت، اظهار داشت: شهلا بهروزی راد در رقابت های بخش VL۳ توانست با شایستگی مدال طلا را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بهروزی راد روز گذشته نیز موفق به کسب یک مدال نقره دیگر شده بود.

پرنیان گفت: این قایقران کرمانشاهی مدال های طلا و نقره خود را به زلزله زدگان استان کرمانشاه و خصوصا مردم سرپل ذهاب که زادگاه این ورزشکار نیز به حساب می آید، تقدیم کرد.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه با اشاره به نتایج سایر ورزشکاران کشور گفت: نادر عیوضی در کلاس KL۳ موفق به کسب 2 مدال نقره و در کلاس VL۳ نیز به مدال برنز دست یافت.

وی افزود: رویا سلطانی نیز که در روز اول صاحب یک مدال طلا شده بود در روز دوم نیز یک طلا و یک نقره دیگر کسب کرد.

پرنیان در پایان اظهار کرد: کاروان ایران با کسب 2 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز به کار خود در این مسابقات که به میزبانی تایلند برگزار شد، پایان داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا

سخنگوی دولت کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در دوی ۴۰۰ متر توسط نازنین‌فاطمه عیدیان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی با اشاره به موفقیت نازنین‌فاطمه عیدیان در کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین‌فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم. این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…
تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.
قهرمانی المپیک ان‌شاءالله
تا باد چنین بادا»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید