Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، جلسه ستاد بحران با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ کیومرث حیدری و همچنین فرماندهان عالی رتبه یکان های نظامی و انتظامی استان کرمانشاه در محل تیپ ۷۱ نزاجا برگزار شد.

همچنین ایلنا نوشت:
رییس ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد که از هفته آینده روزانه بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ کانکس در مناطق زلزله‌زده نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار باقری گفت: یکی از مهمترین مواردی که در وقوع زلزله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مدیریت بحران در مناطق زلزله زده می‌باشد.
سردار محمد باقری در بازدید از مناطق زلزله زده ضمن تقدیر از فعالیت دستگاه‌های دولتی، امدادرسان و همچنین نیروهای مسلح اظهار کرد: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله تمامی نیروها پای کار بودند که این امر موجب شد تلفات و خسارات به حداقل برسد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به موضوع اسکان موقت مردم زلزله زده اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه های نظامی با محوریت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نسبت به تجهیز و نصب کانکس در مناطق زلزله زده اقدام کنند.
سرلشکر باقری با بیان اینکه قرار است تا یک ماه و نیم آینده بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کانکس در مناطق زلزله زده نصب شود، تصریح کرد: از هفته آینده نیز روزانه بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ کانکس در این مناطق نصب می‌شود.
وی به کار سکوگذاری کانکس‌ها نیز اشاره کرد و افزود: روزانه بین ۹۰۰ تا هزار سکو در مناطق زلزله زده آماده سازی می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان