Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویدئویی از برخورد بازیکنان پرسپولیس و بازیکنان پارس جنوبی در فرودگاه مهرآباد تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود .

تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس از ساعت ۱۵ شنبه در ورزشگاه تختی جم آغاز رویاروی هم قرار گرفتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم این دیدار با حواشی زیادی همراه بود تا حدی که داور مجبور به توقف مسابقه شد.

برانکو ایوانکوویچ از همان ابتدای نیمه اول بازی بارها با تصمیمات اشکان خورشیدی داور مسابقه اعتراض کرد این درحالی بود که چوک و مارکو دستیاران او هم بارها این کار را انجام دادند.

بعد از هر اعتراض برانکو به داور هواداران پرسپولیس نیز شعارهایی علیه قاضی میدان سرمی دادند.

بعد از اینکه داور به سود تیم پارس جنوبی جم اعلام پنالتی کرد اعتراض هواداران و همچنین برانکو به او به اوج خود رسید.

بعد از اینکه محسن فروزان موفق نشد پنالتی را تبدیل به گل کند هواداران پرسپولیس به شدت علیه او شعار دادند.

علیرضا بیرانوند بعد از ضربه پنالتی به داور اعتراض کرد و همین موضوع باعث شده خورشیدی به او اخطار دهد. برانکو با اعتراض شدید به داور به این تصمیم او اعتراض داشت.

هواداران پرسپولیس وقتی دیدند داور به بیرانوند اخطار داده با پرتاب اشیا به داخل زمین به شدت علیه او شعار دادند و همین موضوع باعث شد خورشیدی برای دقایقی بازی را متوقف کند.

جلال مرادی به عنوان مسئول برگزاری بازی وقتی دید اعتراض‌های برانکو تمامی ندارد مترجم او را صدا زد و از وی خواست سرمربی سرخپوشان را آرام کند.

داور بازی پانادیچ مربی پرسپولیس را اخراج کرد

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران