Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران از ناصر یمینی مردوخی کردستانی، خبرنگار پیشکسوت، عیادت کرد.


به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، حمیدرضا رهبر، رییس اداره کل روابط‌عمومی این بانک به نمایندگی از مدیرعامل، با حضور در منزل ایشان، با بیان اینکه خبرنگاران، چشمان بیدار جامعه هستند، برای وی آرزوی سلامتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر مردوخی نیز ضمن تشکر از همکاری صادقانه سیاوش زراعتی با اصحاب رسانه گفت: مسلم است که بانک صادرات ایران همزمان با دستور ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی گام های بزرگی برداشته و تقریبا در سراسر کشور خدمات این بانک زمینه ساز رشد اشتغال در بخش های صنعت، کشاورزی و خانگی بوده است.

از این رو نقش آقای زراعتی به عنوان مدیر عامل بسیار برجسته است. همچنین همکاران روابط عمومی وظیفه خطیری در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه در خصوص خدمات و عملکرد بانک بر عهده دارند.


گفتنی است، این پیشکسوت اصحاب رسانه، اخیراً دچار آسیب دیدگی از ناحیه صورت و کتف شده و راهی بیمارستان گردید و هم اکنون برای التیام این آسیب‌دیدگی‌ها در منزل بستری است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم