Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در آزمون استخدامی نفت که قرار است به زودی برگزار شود موارد و اشکلاتی وجود دارد که پیگیر رفع آنها در کمیسیون انرژی مجلس هستیم.

فریدون حسنوند روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تا کنون چندین جلسه با موضوع ابهامات در خصوص استخدام‌های قبلی شرکت نفت، جذب نشدن افرادی که در آزمون قبلی وزارت نفت پذیرفته شده اند و نیز آزمون جدید استخدامی وزارت نفت که قرار است به زودی برگزار شود با وزیر نفت برگزار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسنوند اظهار کرد: اخیرا نیز در نشستی پیرامون همین موضوع وزیر نفت را به کمیسیون انرژی مجلس دعوت کرده ایم تا ابهامات آزمون آتی وزارت نفت را برطرف کنیم.
وی افزود: اگر اشکالات وارده به آزمون استخدامی نفت برطرف نشود و تضییع حقوقی در آن صورت گیرد قطعا کمیسیون انرژی وظیفه حقوقی خود را درقبال آن انجام خواهد داد .
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که در ارتباط با استخدام‌هایی که از قبل صورت گرفته و آزمون جدید استخدامی اشکالاتی وارد است بیان کرد: اعتقاد داریم که سهمیه‌ای نظیر بومی گزینی ویژه خوزستان ‌در این آزمون باید لحاظ شود اما هنوز این سهمیه اعمال نشده است.
حسنوند با اشاره به تعیین معدل و رتبه برتر دانشگاهی به عنوان یکی از شروط ثبت نام در آزمون استخدامی نفت گفت: درباره این 2 موضوع نیز اشکالاتی وجود دارد که وزارت نفت باید آن را برطرف نماید.
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: براساس ماده 47 برنامه ششم توسعه پیمانکاری ها و استخدامی ها باید بومی باشند در حالی که وزارت نفت اعتقاد دارد ماده 47 تنها مربوط به پیمانکاران است.
وی توضیح داد: در ابتدا و انتهای ماده 47 برنامه ششم توسعه بالا و پایین آن تفاوتهائی وجود دارد چرا که در بالای ماده در خصوص پیمانکاران و در پایین آن در ارتباط با بکارگیری افراد بومی بحث شده است که در آن ماده به وزارتخانه های نفت، نیرو و سازمان انرژی اتمی به صراحت برای بومی گزینی در استخدامها اشاره و تاکید شده است.
به گزارش ایرنا ثبت نام در آزمون استخدامی نفت از تاریخ 25 آبان سال جاری تا یکم آذر برقرار بود که یکی از شرطهای ثبت نام برای داوطلبان فارغ التحصیل بودن برتر در دانشگاه سراسری و آزاد و داشتن معدل بالای 19در پایان نامه افراد بوده است.
این موضوع واکنش بسیاری از دانشجویان دانشگاه های خوزستان به ویژه دانشجویان دانشگاه نفت و مردم استان را برانگیخت.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با اشاره به آشنایی اعضای کارگروه تخصصی و کمیته کار کمیسیون ماده ۵ با ناژوان گفت: از جمله موضوعات مورد بحث در جلسه کارگروه تخصصی و کمیته کار کمیسیون ماده ۵ استان، حفظ حریم مادی‌ها و انهار موجود و ارتقای آن به مسیرهای گردشگری سبز بود.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کارگروه تخصصی و کمیته کار کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان اظهار کرد: این گروه ضمن حضور در ناژوان اصفهان با مشکلات آن از نزدیک آشنا شدند، طی دعوت به عمل آمده از کمیته کار تخصصی کمیسیون ماده ۵، روز دوازدهم اردیبهشت، جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته مذکور در دفتر مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست، گزارشی از مشکلات و کاستی‌ها، بعضی پیشنهادهای استخراج شده حاصل هم‌اندیشی کارشناسان و مسئولان داخلی مدیریت، دستگاه‌های اجرایی، اعضای کمیته مذکور به بعضی مشکلات و معضلات این محدوده که از یک سو موجب بروز بعضی نارضایتی‌ها برای اهالی و مالکان و از سوی دیگر برای شهروندان، گردشگران و مردمی شده است، همچنین روند خدمت‌رسانی و حفظ و احیای میراث طبیعی و گردشگری در این محدوده ارائه و موضوعات تصویب و ارائه الگو، ضوابط و مقرراتی در راستای بهبود هرچه بیشتر وضع موجود بررسی شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه حفظ حریم مادی‌ها و انهار موجود و ارتقای آن به مسیرهای گردشگری سبز، تعریف لکه‌های ویژه و ریزپهنه‌بندی‌ها به‌منظور توسعه فضاهای سبز گردشگری و خدماتی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی بود که امیدوارم نمود این حضور منجر به ارائه پیشنهادها و تصمیمات اجرایی و مهارتی در این پهنه شود.

کد خبر 751415

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد