Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مایکروسافت چند سالی است که در کنار تولید نرم افزار، به صورت جدی وارد حوزه سخت افزار نیز شده و هر از گاهی شاهد عرضه یک محصول نوآورانه از این شرکت هستیم.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  مایکروسافت چند سالی است که در کنار تولید نرم افزار، به صورت جدی وارد حوزه سخت افزار نیز شده و هر از گاهی شاهد عرضه یک محصول نوآورانه از این شرکت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی مجله تایمز اقدام به معرفی 10 گجت برتر سال 2017 نموده که دو مورد از سخت افزارهای جدید مایکروسافت هم در این لیست جای گرفته‌اند.

در لیست مجله تایمز، لپ تاپ سرفیس موفق شده جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد و جدیدترین نسل از کنسول‌های مایکروسافت با نام ایکس باکس وان ایکس هم در رتبه هشتم قرار گرفته است. در این لیست محصولات نوآورانه و محبوب دیگری همچون آیفون ایکس، گلکسی اس 8، آمازون اکو و اپل واچ 3 هم به چشم می‌خورند.

در زیر می‌توانید اسامی 10 گجت برتر سال 2017 به انتخاب مجله تایمز را مشاهده کنید:

کنسول نینتندو سوئیچ
آیفون ایکس اپل
لپ تاپ سرفیس مایکروسافت
درون DJI Spark
گلکسی اس 8 سامسونگ
کنسول SNES کلاسیک نینتندو
آمازون اکو
کنسول ایکس باکس وان ایکس مایکروسافت
اپل واچ 3
دوربین Alpha A7R III سونی

وقتی از لپ تاپ سرفیس صحبت می‌کنیم، طراحی فوق العاده، طول عمر بالای باتری و نسخه سبک ویندوز 10 که با پسوند S شناخته می‌شود، از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید اشاره کنیم. نویسنده مجله تایمز در مورد این لپ تاپ و ویژگی‌های آن این طور نوشته که: “طراحی سبک و ظریف، صفحه نمایشی با وضوح بالا و طول عمر بالای باتری، این لپ تاپ را به محصولی ایده‌آل برای کسانی که به دنبال یک نوت بوک ویندوزی هستند، تبدیل کرده است.” وی همچنین با توجه ویژه به سیستم عامل ویندوز 10 اس، اشاره کرده که “این نسخه جدید از ویندوز 10 باعث افزایش سرعت عملکرد سیستم، افزایش طول عمر باتری و امنیت بیشتر دستگاه شده است.”

در مورد کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس هم نویسنده مجله تایمز طراحی ظاهری و عملکرد بالا را از نقاط قوت این محصول دانسته است: “جدیدترین نسل از کنسول‌های بازی مایکروسافت، با قدرت 6 ترافلاپسی و پشتیبانی از بازی‌های 4K به انتخاب اول کسانی تبدیل شده است که به دنبال یک کنسول قدرتمند با قیمتی کمتر از یک رایانه شخصی رده بالا هستند.”

در مجموع به نظر می‌رسد، قابلیت‌ها و ویژگی‌های ممتازی که در این محصولات دیده می‌شود و مایکروسافت نیز در تبلیغات خود تأکید ویژه‌ای بر روی آن‌ها داشته، توانسته‌اند در جلب نظر مخاطبان خوب عمل کرده و کاربران و منتقدان را راضی کنند. مایکروسافت چندین سال گذشته همواره اصرار به حضور در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند داشت، صنعتی که هیچ موفقیتی در آن به دست نیاورده بود. اما از زمانی که این شرکت خط تولید گوشی‌های خود را متوقف نمود و بر روی حوزه‌های دیگر تمرکز کرد، به نظر می‌رسد به مرور مسیر درست خود را پیدا کرده و آینده خوبی در انتظارش می‌باشد.

 

منبع: جام‌جم آنلاین

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم

معاون استاندار زنجان از معرفی دو زنجیره برتر استان در غرفه استان زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد. - اخبار استانها -

حسین محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان در حاشیه نمایشگاه اکسپو 2024 (توانمدی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران) در غرفه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: استان زنجان در این نمایشگاه غرفه‌ای را مختص توانمندی‌‌هاو ظرفیت‌های اقتصادی استان دایر کرده است.

وی گفت: استان زنجان در دو زنجیره به‌عنوان دو زنجیره برتر کشور شناخته شده است. زنجیره نساجی و زنجیره زیتون استان زنجان دو زنجیره برتری است که در این نمایشگاه ارائه کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان تصریح کرد: علاوه بر موارد فوق الذکر، زنجیره‌های سلولزی و شیمیایی و محصولات صنعتی استان در حوزه برق و الکترونیک و همینطور مرغ و بوقلمون و نهایتاً کشمش نیز در این نمایشگاه عرضه و معرفی شده است. 

وی ادامه داد: استان زنجان در حوزه گیاهان دارویی نیز حرفی برای گفتن دارد و سعی شده این محصول نیز معرفی شود. بیش از 2 هزار و 600 تاجر از کشورهای منطقه‌ای و آفریقای و اروپایی در این نمایشگاه حضور دارند و سعی ما این است که هم زمینه توسعه صادرات محصولات استان را به این کشورها داشته باشیم و هم شرایط سرمایه‌گذاری را برای این تجار در استان زنجان فراهم کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان