Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از النشرة، یکی از رهبران جمعیت اسلامی وفاق ملی شامگاه امروز اعلام کرد که وضعیت جسمانی آیت الله «عیسی قاسم»، رهبر معنوی شیعیان بحرین در اقامت اجباری خود در روستای «الدراز» در شمال غرب این کشور به صورت خطرناکی رو به وخامت نهاده است.
بر اساس این گزارش، در حالی که ۵۲۶ روز از محاصره روستای الدراز و ۱۸۸ روز نیز از حصر خانگی آیت الله قاسم می گذرد، رهبر مذکور جمعیت وفاق بحرین که نام وی فاش نشده در این باره تاکید کرد که این روحانی برجسته شیعیان نیازمند معالجه فوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا نیز، شیخ «حسین الاکرف»، مداح سرشناس بحرینی محاصره کامل، بازداشت خانگی و همچنین جلوگیری از مراقبت های پزشکی، انجام معاینات دوره ای و بازدید پزشکان متخصص را عوامل اصلی وخامت وضع رهبر معنوی شیعیان این کشور برشمرد.
«ابراهیم سرحان»، حقوقدان بحرینی نیز مسئولیت کامل وخامت جدی وضع جسمانی جسمانی آیت الله قاسم را بر عهده نظام حاکم در این کشور گذاشته و خاطر نشان ساخت که همگان باید مسئولیت انسانی و شرعی خود را بر عهده بگیرند و چشم به راه هر گونه خطرات بزرگ تری نمانند.
در همین حال، «وعد یوسف الخاجه»، از رهبران جمعیت کار ملی دمکراتیک بحرین نیز تاکید کرد که سلامتی و حفظ جان رهبر معنوی شیعیان این کشور مسئولیت نظام آل خلیفه بوده که وی را در حصر خانگی قرار داده است.
این در حالی است که شیخ «میثم السلمان»، فعال حقوق بشری بحرین نیز اعلام کرد که به دنبال وخامت وضع جسمانی آیت الله قاسم، مقامات نظام حاکم در این کشور برای نخستین بار اجازه دادند پزشکان برای معاینه وی وارد روستای الدراز شوند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری