Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@07:29:28 GMT

حادثه وحشتناک برای امین حیایی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۵۰۶۲

حادثه وحشتناک برای امین حیایی

سیاوش اسعدی کارگردان فیلم سینمایی «درخونگاه» درباره حادثه‌ای که برای امین حیایی هنگام فیلمبرداری رخ داد، توضیح داد.

برنا: سیاوش اسعدی کارگردان فیلم سینمایی درخونگاه درباره مسئله شکستگی پای امین حیایی سر صحنه فیلمبرداری گفت: «بله، متاسفانه روز گذشته هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس‌های فیلم «درخونگاه» در قزوین، پای امین حیایی شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در پاسخ به این پرسش که آیا فیلمبرداری را تا زمان بهبود یافتن حیایی متوقف می‌کنید یا با تغییراتی در فیلمنامه کار را ادامه می‌دهید، گفت: «در حال حاضر هنوز هیچ تصمیم مشخصی نگرفته‌ایم و در این مورد نمی‌توانم هیچ توضیحی بدهم. در حال تصمیم‌گیری هستیم که به محض قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.»

اسعدی درباره اینکه با وجود این مشکل آیا فیلم به جشنواره سی و ششم فیلم فجر خواهد رسید یا نه، گفت: «ما قصد داریم فیلم را حتما به جشنواره برسانیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که فیلم را برسانیم و امیدوارم که بتوانیم فیلم را به موقع برسانیم.»
فیلم سینمایى «درخونگاه» به تهیه‌کنندگى منصور سهراب‌پور و کارگردانى سیاوش اسعدى است که چندی پیش کلید زده شد و این روزها در لوکیشنى در قزوین در حال فیلمبردارى است.

امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا، نادر فلاح، محمود جعفرى، منصور شهبازى، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضى و پانته‌آ پناهى‌ها با حضور جمشید هاشم پور و… بازیگران فیلم جدید سیاوش اسعدی هستند.

عوامل این فیلم سینمایی که برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، عبارتند از: نویسنده: نیما نادری، سیاوش اسعدی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، فیلمبرداران: حسن و مهدی اصلانی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: آرزو حلاجی، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، مدیرتولید: ناصر ریحان صفت، جانشین تولید: عباس نصرالله، جلوه‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهرداد ناصری و مشاور رسانه‌ای: روزبه معینی.
سیاوش اسدی پیش از این «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» را ساخته است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی