Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ناپولی با پیروزی در زمین اودینزه بار دیگر به صدر جدول رده بندی سری آ ایتالیا رفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته چهاردهم رقابتهای سری آ ایتالیا روز یکشنبه با برگزاری دیدارهای همزمان ادامه یافت که در یکی از بازی ها تیم ناپولی در زمین اودینزه پیروزی یک بر صفر را کسب کرد.

جورجینهو در دقیقه ۳۳ گل برتری تیم ناپولی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مائوریسیو ساری بعد از این پیروزی ۳۸ امتیازی شدند و به صدر جدول صعود کردند.

تیم رم در زمین جنوا یک بر یک متوقف شد. استفان الشعراوی در دقیقه ۵۹ تیم رم را پیش انداخت اما در دقیقه ۶۹ لاپادولا از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. دانیه ده روسی نیز در همین دقیقه کارت قرمز دریافت کرد تا رم ۱۰ نفره شود.

نتایج دیدارهای همزمان روز یکشنبه از این قرار است:

* جنوا یک - رم یک
* اودینزه صفر - ناپولی یک
* میلان صفر - تورینو صفر


منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر روند تزریق و عرضه زمین به پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش یافته است گفت: افزایش عرضه زمین خود زمینه ساز تقویت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی می شود و این اقدام در آینده تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن را به همراه دارد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که زمینه را برای ورود سازندگان به بازار مسکن فراهم می کند همین عرضه زمین است که امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

او اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی یکی از اولویت هایی است که ما در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن به کار گرفته ایم و به طور قطع این اقدامات طی امسال با توجه به شعار سال جزو اولویت ها و برنامه های ما به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید