Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@08:08:11 GMT

بهبود نسبی وضعیت جسمانی آیت‌الله عیسی قاسم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۷۲۷۳

به گزارش ایسنا، سایت مرآة البحرین به نقل از نزدیکان شیخ عیسی قاسم گزارش داد: شرایط جسمانی ایشان مرحله خطر را پشت سر گذاشته است اما هنوز نمی‌توان به بهبود کامل ایشان اطمینان داشت. خونریزی داخلی نشانه خطر بزرگی است، تشخیص پزشک این است که امکان درمان ایشان در خانه وجود ندارد و نمی‌توان به تجویز داروهایی ادامه داد که سلامت ایشان را بیشتر به خطر می‌اندازند، نیاز به انجام چند عمل جراحی و کادر پزشکی متخصص هست، همزمان با استمرار شرایط وخیم جسمانی ایشان، گزارش پزشکی خوش‌بینانه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت افزود: با حصر خانگی که حمد بن عیسی آل خلیفه(پادشاه بحرین) به آیت الله عیسی قاسم تحمیل کرده، ایشان نیمی از وزن خود را از دست داده‌اند و به دلیل اینکه از نظر پزشکی نمی‌توانند نمک و شکر مصرف کنند، طی چند ماه اخیر بیماری‌اش شدت یافته و ضعف ایشان بیشتر شده و امروز به اوج خود رسیده به شکلی که جسم نحیف ایشان دیگر تحمل بیماری را بیشتر از این ندارد و ممکن است که اندک توان باقی مانده‌اش را هم از دست بدهد.

مرآة البحرین در ادامه نقل کرده است: آیت‌الله عیسی قاسم از دریافت هرگونه درمان از سوی طرف‌های غیرقابل اطمینان خودداری کرده و خانواده‌اش نیز هر گونه درمان از سوی طرفی که مرگ وی را آسایش خود می‌دانند، نمی‌پذیرند. این مساله با یک تیم بین المللی از پزشکان در میان گذاشته شده است اما این امر از سوی پادشاه بحرین قابل پذیرش نیست، در صورتی که اتفاقی برای او بیفتد، ننگی برای پادشاه خواهد بود.

پس از اوج گیری تظاهرات ضد دولتی در بحرین رژیم این کشور شیخ عیسی قاسم را به دلیل سخنرانی‌هایش تحت تعقیب قضایی و سپس حصر خانگی قرار داد. این محاصره و اقامت اجباری و دشمنی بی‌دلیل همگی شرایط جسمانی این شیخ هفتاد ساله را به شدت تحت تاثیر قرارداده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس