Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نهایی مسابقه «هوش برتر» امشب (۶ آذر ماه) برگزار می‌شود تا برگزیدگان سری سوم این مسابقه مشخص شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، دوشنبه (ششم آذر ماه) مرحله نهایی میان چهار شرکت‌کننده برتر مسابقه «هوش برتر» انجام انجام می‌شود. در این بخش محمد محرابی نسب (نفر اول دور قبل)، حامد نسیمی‌فر، امیرحسام محمدی و محمدرضا صبا با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری سوم مسابقه «هوش برتر» با ۱۱۰۰۰ متقاضی کار خود را شروع کرد و پس از برگزاری دو آزمون الکترونیک و یک آزمون حضوری ۱۲۸ نفر نخبه انتخاب شدند. این افراد در ۸ گروه ۱۶ نفری رقابت کردند که از هر گروه ۲ نفر به مرحله نهایی رسید. پس از رقابت در بخش‌های مقدماتی و نهایی در نهایت چهار شرکت‌کننده به مسابقه پایانی «هوش برتر» راه یافت تا در مرحله نهایی به دنبال کسب جوایز ۴۰، ۲۰، ۱۰ و ۵ میلیونی باشند.

مسابقه «هوش برتر» امشب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش و در ساعت‌های ۱، ۷ و ۱۵ روز بعد تکرار خواهد شد.

این مسابقه با طراحی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی پیمان پورمقیمی و با اجرای افشین زی‌نوری در ۶۳ قسمت از مهر ماه در شبکه نسیم آغاز شد و دوشنبه شب نیز به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین