Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@11:39:20 GMT

مانچینی: هدایت ایتالیا باعث افتخارم خواهد بود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۸۸۷۵

مانچینی: هدایت ایتالیا باعث افتخارم خواهد بود

سرمربی پیشین اینتر بار دیگر به تمایل خود برای هدایت آتزوری اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ برای چندمین بار از تمایل خود برای هدایت تیم ملی ایتالیا گفت.

ایتالیا پس از ناکامی‌اش در صعود به جام جهانی 2018 روسیه و برکناری جامپیرو ونتورا، اکنون سرمربی ندارد، اما با توجه به استعفای کارلو تاوکیو (رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا) هنوز وضعیت این تیم نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال از افرادی مانند کارلو آنچلوتی، روبرتو مانچینی، آنتونیو کونته و ماسیمیلیانو آلگری به‌عنوان گزینه‌های هدایت این تیم یاد می‌شود و مانچو هم از تمایل خود برای قبول این مسئولیت خبر داد. او البته این شایعه را که حاضر است همین الان دست از هدایت زنیت بکشد و سرمربی آتزوری شود، تکذیب کرد.

سرمربی سابق تیم‌های فوتبال اینتر و منچسترسیتی به شبکه رای اسپورت گفت: بالاترین آرزوی هر سرمربی است که روزی هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد. برای من هم مایه افتخار خواهد بود که روزی به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشورم انتخاب شوم.

انتصاب سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا تا زمان مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون فوتبال این کشور مشخص نخواهد شد.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,28/CT10 موضوعات مرتبط فوتبال ایتالیا

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد