Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به میزبانی استان گلستان از مسابقات آسیایی، گفت: استان گلستان آمادگی برگزاری مسابقات جهانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، بهمن طیبی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه آمادگی برگزاری مسابقات کبدی جهانی را داریم، اظهار داشت: این پیشنهاد قرار است که از سوی رئیس فدراسیون کبدی ایران به فدراسیون جهانی مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قرار شد سالن 6 هزار نفری و هتل ورزش از سوی وزات ورزش و جوانان دنبال شود و اگر این ورزشگاه گنجایش بیشتری داشت، تماشاگر بیشتری حضور پیدا می‌کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: دیگر مسئولان استانی و خبرنگاران نیز در برگزاری این مسابقه نیز با ما همکاری داشتند و از این جهت تشکر می‌کنیم.

طیبی تاکید کرد: با توجه به بضاعتی که داشتیم این مسابقات آسیایی را برگزار کردیم و از روز نخست این نگاه را داشتیم که به همه تیم‌ها به یک شکل برخورد شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: تاکنون مسابقات کار به خوبی پیش رفته و خوشحال هستیم که تیم ملی ایران در پایان بازی‌های گروهی در آستانه حضور در فینال است و با برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا درصدد این بودیم که بازیکنان تیم ملی کبدی ایران که گلستانی هستند، در شهر خود رقابت کنند.

وی تاکید کرد: این فضا را برای ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران فراهم کردیم که تیم ملی هندوستان را در ایران شکست دهند و به مقام قهرمانی برسیم و قطعا بعد از این بازی‌ها نیز حمایت خود را از بازیکنان ادامه می‌دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان افزود: تماشاگران گرگانی تماشاچیان فهیمی هستند و در طول مسابقات تیم ملی کبدی ایران را تنها نگذاشتند.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور