Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو قرار است فهرستی از بازیکنان مورد نیازش را به ما بدهد تا بتوانیم قبل از موعد مقرر و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بازیکن جذب کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمیدرضا گرشاسبی  در مورد تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت:

جلسات خوبی برگزار کردیم و به توافقات خوبی همنیز رسیده‌ایم امیدوارم که در چند وقت آینده این موضوع نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا گرشاسبی در رابطه با اینکه گفته می‌شود برانکو و دستیارانش برای تمدید قرارداد پول زیادی خواسته‌اند و ظاهراً در مجموع ۲ میلیون دلار درخواست کرده‌اند، اظهار داشت:

چنین مسئله‌ای صحت ندارد. ما با برانکو توافقات خوبی داشته‌ایم و مطمئناً برای تمدید قرارداد در روزهای آینده با وی توافق نهایی را انجام می‌دهیم. تا الان هم به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آخرین وضعیت اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای فیفا در مورد محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات به کجا رسیده، اظهار داشت:

وکیل‌های سوئیسی باشگاه پیگیر موضوع هستند و ما قطعاً از شکسته شدن رای ناامید نیستیم و تلاش خودمان را می‌کنیم تا این مشکل برای پرسپولیس حل شود.

حمیدرضا گرشاسبی در مورد اینکه با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تا یک ماه دیگر می‌تواند بازیکن آزاد بگیرد و چه کاری برای این موضوع انجام داده‌اید خاطرنشان کرد:

یکی از مباحث ما با برانکو همین موضوع بود. قرار شده است که او به زودی فهرست بازیکنان مورد نیازش را بدهد و باشگاه هم در راستای تامین نیازهای تیم اقدام کند.

حمیدرضا گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که زمان کمی باقی مانده و پرسپولیس بعد از ژانویه دیگر نمی‌تواند بازیکن بگیرد، خاطرنشان کرد:

خود برانکو حواسش به همه چیز هست و در جلسات اخیر با او ما در مورد این موضوع صحبت کردیم.

وی در مورد جدایی بیرانوند خاطرنشان کرد:

خود بیرانوند هم این موضوع را تکذیب کرد و او در پرسپولیس خواهد ماند.

حمیدرضا گرشاسبی در رابطه با اینکه صحبت‌های بیرانوند بعد از بازی با سایپا باعث ناراحتی شدید هواداران شده، گفت:

بیرانوند از هواداران عذرخواهی کرد و دیدید که در بازی برابر پارس جنوبی هم تمام هواداران یک صدا او را تشویق کردند. ما او را حتی به باشگاه خواستیم و با او صحبت کردیم و گفت که پشیمان است و در پرسپولیس خواهد ماند.

حمیدرضا گرشاسبی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس بعد از اقدامات و اظهارات ترکاشوند علیه شرکتی که مالکیت آن را هدایتی در اختیار دارد، به منزل او رفته و در همین راستا پست مشترکی در صفحات اجتماعی خود در همین خصوص منتشر کردند و اینکه آیا این مسئله باعث ایجاد حاشیه نمی‌شود، تصریح کرد:

قطعاً‌بازیکنان در وقت آزادشان می‌توانند طبق شئونات با دوستان‌ خود مراوده کنند و به منزل آنها بروند. از نظر باشگاه مشکلی ندارد چون بازیکنان هم زندگی شخصی دارند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا طاهری با باشگاه پرسپولیس قرار است به عنوان مشاور همکاری داشته باشد، اظهار داشت:

طاهری زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس کشید و از پیکره و خانواده پرسپولیس جدا نشده است. ما در کنار همدیگر مدت زیادی کار کردیم و قطعاً‌ اگر وی صلاح ببینند و ما هم نیاز داشته باشیم با یکدیگر صحبت می‌کنیم و با هم در مورد مسائل مختلف همفکری می‌کنیم.

حمیدرضا گرشاسبی در مورد اینکه با توجه به جدایی طاهری برخی اطرافیان او هم از پرسپولیس جدا خواهند شد، گفت:

چنین موضوعی اصلاً صحت ندارد و همه در باشگاه به کارشان ادامه می‌دهند.

حمیدرضا گرشاسبی در پایان در مورد اینکه از برخی نام‌ها به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس یاد می‌شود، اضافه کرد:

ما در مورد این موضوع چیزی نمی‌دانیم و فعلاً با نظر اعضای هئیت مدیره کارمان را در پرسپولیس ادامه می‌دهیم و مطرح شدن برخی نام‌ها به‌عنوان مدیر پرسپولیس صحت ندارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد

مشکل مصدومیت رضا اسدی برطرف شده است.

طرفداری | رضا اسدی مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس ندارد.

رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند تیمش را در الکلاسیکو همراهی کند.

قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی دیروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد.

رضا اسدی زننده تک گل پیروزی بخش تیمش در بازی رفت مقابل پرسپولیس بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟