Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مرکز آمار ایران، نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ١٣٩٥ با بیش از ٤٢ هزار جدول آماری در موضوع هایی نظیر جمعیت،‌ خانوار، ‌ازدواج و طلاق، اشتغال و بیکاری، مهاجرت و‌ مسکن در وبگاه مرکز آمار ایران قابل دسترسی است .
این گزارش می افزاید: اطلاعات یاد شده به تفکیک استان، شهرستان، مناطق شهری و روستایی، به تفکیک جنسیت و گروه‌های سنی از طریق وب گاه مرکز آمار ایران به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

amar.org.ir قابل دسترسی است.
سرشماری سال 1395 نخستین سرشماری نفوس و مسکن بدون کاغذ کشور بود که با حمایت و توصیه‌های مقام معظم رهبری و حمایت های رئیس جمهور،رئیس مجلس شورای اسلامی و مشارکت موثر تمام دستگاه های اجرایی و در نهایت مشارکت بسیار عالی هموطنان ، دستیابی به نرخ سرشماری اینترنتی48.4 را به عنوان یک دستاورد چشمگیر در سطح بین المللی برای نظام ‌آماری کشور ایران فراهم کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب

گروه اقتصاد و درآمد: مرکز پژوهش های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سالهای پس از انقلاب تا سال 1400 و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصلها و هدفگذاری هایی به طور معمول انجام می شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود
  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود/جدول دروس تغییر می‌کند
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها