Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی ها توانستند با گلزنی الکسیس سانچز از روی نقطه پنالتی، برنلی را در آخرین لحظات بازی شکست دهند.ونگر در مورد بازی به صحبت پرداخت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توپچی ها توانستند با گلزنی الکسیس سانچز از روی نقطه پنالتی، برنلی را در آخرین لحظات بازی شکست دهند. در ادامه، صحبت های آرسن ونگر پس از پیروزی مهم تیمش در هفته سیزدهم لیگ برتر را می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه آرسنال، ونگر اظهار داشت:

در حالی که برنلی تلاش زیادی برای گلزنی می کرد، موفق به کلین شیت شدیم. بازی را با نتیجه ۱ بر ۰ بردیم اما می خواهم دوباره به سه مدافع مرکزی مان تبریک بگویم زیرا آن ها عملکردی عالی داشتند.

نمایش مان را تحسین می کنم زیرا گلی دریافت نکردیم. خط دفاع مان به خوبی عمل کرد و در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم. متمرکز بودیم و در نهایت پنالتی که می خواستیم نصیب مان شد. بازی در نیمه اول برابر دنبال شد اما در نیمه دوم ما تیم برتر بودیم. در بین دو نیمه کمی سیستم مان را تغییر دادیم و به بازیکنان گفتم که تنها با ۸۰ درصد توان مان بازی کرده ایم. باید در نیمه دوم به خودمان می آمدیم. با وجود این که برنلی تیم بسیار خوبی است، کسب تساوی از دیدار امروز نتیجه راضی کننده ای نبود. وقتی به برنلی نگاه می کنید، متوجه می شوید که چرا آن ها تیم بسیار خوبی هستند و تا به حال امتیاز جمع آوری کرده اند.

پس از پیروزی برابر تاتنهام، روحیه بالایی داشتیم. تقویت شدن باور و جاه طلبی تیم در دیدار امروز اهمیت بسیاری داشت.

در خصوص پنالتی:

پنالتی مان واضح به نظر می رسید. احساس کردم که یک پنالتی بر روی بیرین نیز اتفاق افتاده بود. می توانیم ناراحتی برنلی نسبت به پنالتی گرفته شده برای مان را درک کنم اما در خارج از زمین آن صحنه یک پنالتی به نظر رسید.

درباره غیبت اوزیل:

حتی او را ندیده ام. اوزیل به همراه ما در هتل حضور داشت اما دکتر نزد من آمد و گفت که او باید برگردد. آیا او برای روز چهارشنبه در دسترس خواهد بود؟ به نظرم وی آمادگی لازم را نخواهد داشت.

عملکرد سانچز:

در نیمه دوم، سانچز بیشتر متمایل به وسط زمین بازی کرد و عملکرد مفیدتری داشت. او در نیمه اول به اندازه کافی در جریان بازی حضور نداشت. وی در نیمه دوم خطرناک تر و در نتیجه خلاق تر ظاهر شد.

عملکرد جک ویلشر:

او از وقتی به میدان آمد، عملکرد قابل قبولی داشت زیرا دارای انگیزه کافی برای خطرناک ظاهر شدن بود. به نظرم ویلشر متمرکز و مصمم است. این همان چیزی است که از او می خواهیم. در بازی های زیادی به میدان می رویم و او نیز هر بار قوی تر ظاهر می شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید

مهاجم آلمانی کاری کرد که دیگر هیچ کس نتواند او را یک «خرید بد» بنامد. 

طرفداری | انتقال کای هاورتس به آرسنال در طول تابستان با سروصدای زیادی همراه بود، زیرا باشگاه قرمزِ شهر لندن برای به خدمت گرفتن او از چلسی، 65 میلیون پوند هزینه کردند.

مهاجم آلمانی در غرب لندن درخشش خاصی نداشت و بسیاری تعجب می کردند که او چگونه در این تیم آرسنال جا خواهد گرفت. اما پس از شروع سخت در ورزشگاه امارات، منصفانه است که بگوییم هاورتس در حال حاضر ثابت می کند که بسیاری از مردم اشتباه می کردند.

آمار هاورتس

این بازیکن 24 ساله در ماه های اخیر خط حمله آرسنال را رهبری کرده است و آمار گلزنی او به آنها کمک کرده تا در کورس قهرمانی با منچستر سیتی رقابت کنند. در واقع، هاورتس در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر برای توپچی ها، موفق به زدن 8 گل و ثبت 5 پاس گل شده است.

هاورتس و رکورد سانچز

طبق آمار اسکواکا، هاورتس اکنون کاری را انجام داده است که تنها الکسیس سانچز در فصل 17-2016 موفق به انجام آن شده است. مهاجم آلمانی اکنون در چهار بازی در این فصل، همزمان یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است (جدیدترین بازی مقابل تاتنهام). از زمان آخرین فصل کامل و فوق العاده سانچز در آرسنال، هاورتس تنها بازیکنی است که به این رکورد دست یافته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم