Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، «کریشتوف ایگناچاک» که برای بررسی وضعیت آماده سازی تیم بانک سرمایه به تهران سفر کرده، درتشریح ماموریت خود گفت: در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان هشت تیم برتر جهان شرکت می کنند که من برای بررسی نحوه آماده سازی این تیم ها به کشورهایشان سفر می کنم.

وی تصریح کرد: نحوه آماده سازی یک تیم برای حضور در رقابت های مهمی همچون قهرمانی باشگاه های جهان یکی از محورهای مورد علاقه مردم و علاقمندان به والیبال است که من در سفرهایم به این موضوع می پردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ها برای رسیدن به آمادگی کامل شرایط بسیار سختی پشت سر می گذارند که علاقمندان به والیبال در جریان کامل این مشکلات قرار ندارند.

لیبروی اسبق تیم ملی والیبال لهستان در ادامه گفت: حضور تیم ها در هر تورنمنتی همانند یک غذای آماده است که می تواند طعم های مختلفی داشته باشد و باید به شرایط آماده سازی آن غذا نیز توجه شود. بازیکنان والیبال ماشین نیستند و همانند همه انسان ها مشکلات زیادی دارند و باید تمامی مراحل آماده سازی را به مردم نشان داد.

وی گفت: بعد از ایران به چین می روم و از نحوه آماده سازی تیم (شانگهای چین) نماینده این کشور در رقابت های قهرمانی جهان نیز آگاه خواهم شد و ماموریتم به پایان می رسد.

بازیکن سابق و 39 ساله تیم ملی والیبال لهستان که سال 2017 و در دیدار دوستانه ایران و لهستان از میادین والیبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد، درباره حضور میلاد عبادی پور در پلاس لیگا لهستان گفت: میلاد بازیکن جوان و خوبی است که آینده درخشانی در این رشته ورزشی خواهد داشت.

وی درباره نیمکت نشینی میلاد در تیم اسکرا بلخاتوف لهستان گفت: عبادی پور از حضور در تمام لحظات این رقابت ها بهره می برد و فرقی نمی کند که بازیکن ذخیره باشد یا ثابت، او توانایی آموختن خوبی دارد و الان بهترین فرصت برای یادگیری این بازیکن است. حضور در پلاس لیگا که یکی از لیگ های معتبر والیبال جهان است برای هر بازیکنی میسر نمی شود.

کریشتوف ایگناچاک که تا کنون به ایران نیامده است، درباره شناختش از والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال لهستان چندین بازی در تهران انجام داده است، اما هر موقع تیم به ایران می آمد با یک لیبرو می آمد و امکان حضور من در تهران فراهم نشد. دیگر بازیکنان لهستان از جو ورزشگاه آزادی و سختی مسابقه با تیم ایران در سالن 12 هزار نفری این مجموعه ورزشی مطالبی را قبلا گفته بودند و همیشه دوست داشتم در این شرایط که همانند لهستان است، بازی کنم.

وی درباره تیم بانک سرمایه گفت: بانک سرمایه از بازیکنان خوبی بهره می برد، اما این تیم در رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان باید به مصاف برترین تیم های جهان برود. به همین دلیل کار بسیار مشکلی در پیش دارد، اما به نظرمن بانک سرمایه توانایی حضور در چهار تیم برتر جهان را دارد.

سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از 21 تا 26 آذرماه به میزبانی لهستان و در سه شهر این کشور (ووچ ، کراکوف و اوپوله) برگزار می‌شود و تیم بانک سرمایه به عنوان قهرمان قاره آسیا در سال 2016 در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

هشت تیم در دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان شرکت دارند که رقابت‌های خود را در دو گروه زیر آغاز خواهند کرد و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند:

گروه یک: زاکسا کُژله لهستان، لوبه سیویتانوا ایتالیا، سادا کروزیرو برزیل و بانک سرمایه ایران

گروه دوم: اسکرا لهستان، زنیت کازان روسیه، بولیوار آرژانتین و شانگهای چین

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

 

رییس دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با بیان این مطلب گفت: تا سال‌های قبل بیان می‌شد که مسأله فلسطین مهمترین موضوع جهان اسلام است ولی الان می‌بینیم که موضوع فلسطین مهمترین موضوع جهان است و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دست به اعتراض و تحصن زده اند.
دکتر موذنی افزود: دولتمردان آمریکایی و اروپایی این دانشجویان و اساتید آنها را به اخراج و بیکاری تهدید کرده اند لذا با توجه به اینکه دانشگاه شیراز یکی از دانشگاه معتبر بین المللی است، دانشگاه شیراز در صورت پیشنهاد این دانشجویان آماده است تا در مقاطع مختلف تحصیلی آنان را در رشته‌های تخصصی پذیرش و بورسیه کند.دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم هم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این آمادگی را دارد که این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • کشف یک «زیستگاه» عظیم در عمق چهار متری خشک‌ترین صحرای جهان
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو