Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:17:10 GMT

گلف بازی کردن ترامپ چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۰۴۶۹

گلف بازی کردن ترامپ چقدر هزینه دارد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا از تا کنون چیزی حدود ۸۱ میلیون دلار خرج گلف بازی کردن خود کرده است. آگوست سال ۲۰۱۶ بود که ترامپ در سخنرانی‌های انتخاباتی اش خطاب به مردم آمریکا گفت: «من برای شما کار خواهم کرد و وقتی برای گلف‌بازی کردن نخواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» این جمله تاریخی ترامپ حالا نقل محافل و مجالس آمریکایی‌هاست چراکه او شاید حتی بیش از اوباما برای گلف‌بازی کردن وقت می‌گذارد.

از زمان تکیه زدن دونالد ترامپ روی صندلی ریاست جمهوری آمریکا، او ۷۵ بار در زمین گلف دیده شده و دست‌کم ۲۴ بار گلف بازی کرده است. این آمار در وب‌سایت Trumpgolfcount.com منتشر شده. این وب‌سایت نه تنها دفعات حضور ترامپ در زمین گلف را برشمرده، بلکه طی محاسباتی اعلام کرده که رئیس‌جمهور آمریکا چه مبلغی را برای گلف بازی کردن هزینه کرده است. درگزارش منتشره در روز ۲۳ نوامبر سال ۲۰۱۷، اعلام شده که ترامپ ۸۱/۱۰۷/۸۴۹ دلار (برابر با ۶۸ میلیون یورو) برای آنکه گلف‌بازی کند، هزینه کرده است.

درعین حال هزینه‌های حضور ترامپ در زمین گلف هم محاسبه شده است. هر ساعت حضور در زمین گلف، هزینه‌ای ۵۱۴ هزار دلاری را برای رئیس‌جمهور آمریکا به همراه دارد و در عین حال هزینه روزانه برای محافظان امنیتی او که سالانه ۶۰ میلیون یورو برای محافظت از او و املاک و دارایی‌هایش نیز پرداخت می‌شود، درنظر گرفته شده است. در مار-آ-لاگو، باشگاهی در فلوریدا که یکی از املاک ترامپ در آنجا قرار دارد، مراقبت‌های امنیتی روزی ۲۳۶ هزار دلار برآورد می‌شود. این آمار بر پایه اطلاعات خبرنگاران مختلفی که گزارش‌هایی را به این وب‌سایت داده‌اند اعلام شده.

وب‌سایت ترامپ گلف کاونت، این اجازه را می‌دهد که آمار و ارقام گلف بازی ترامپ را با باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مقایسه کنید. تا قبل از ایجاد این وب‌سایت، وب‌سایتی به نام اوباما گلف کانتر هم وجود داشت که با مقایسه آمار این دو وب‌سایت به راحتی می‌توان دریافت که ترامپ دو برابر اوباما گلف بازی می‌کند و این درحالی است که او اوباما را متهم می‌کرد که وقت زیادی را وقف این ورزش می‌کند.

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/

بررسی هزینه های بازی گلف ترامپ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و لایپزیگ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و لایپزیگ

بوندس‌لیگا آلمان (لایپزیگ - دورتموند) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748350

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی