Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس به سنگربان تیم پارس جنوبی توصیه کرد، در دیدارهای بعدی این تیم از میوه آووکادو استفاده کند.

طرفداری- وحید قلیچ، دروازه بان سابق پرسپولیس با ابراز خرسندی از برد مهم این تیم برابر پارس جنوبی گفت:

من قبل از بازی هم در صفحه شخصی خودم گفته بودم که پارس جنوبی یک تیم معمولی است. بعد از بازی هم دیدید که حرف من درست از آب درآمد و پرسپولیس توانست این تیم را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی سرمربی یک تیم در این بازی حساس اجازه می‌دهد که دروازه‌بانش پنالتی را بزند، معلوم است که آنها یک تیم معمولی هستند. شما دیدید که در نهایت چه اتفاقاتی افتاد و چگونه فروزان پنالتی را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:

من فروزان را دوست دارم و او بازیکن باادبی است، اما چرا فروزان می‌خواست تحت هر شرایطی به پرسپولیس گل بزند؟ او واقعاً چه چیزی را می‌خواست ثابت کند؟ مهم‌تر از همه اشتباهی بود که تارتار انجام داد. او در شرایطی که تیمش می‌توانست توسط یک بازیکن دیگر پنالتی را تبدیل به گل کند، با انتخاب فروزان این شانس بزرگ را از دست داد.

وی همچنین خاطر نشان کرد:

تارتار ادعا می‌کند که پیشکسوت پرسپولیس است، ولی من باید بگویم که آقای تارتار! شما پرسپولیسی نیستی! شما خیلی راحت به یک بازیکن که سابقه بازی در استقلال را دارد این اجازه دادید تا پنالتی بزند. در ضمن همه می‌دانند که محسن فروزان با چه هدفی قصد داشت خودش به پرسپولیس گل بزند. خدا جای حق نشسته است و شما دیدید که پارس جنوبی باخت و وجهه تارتار هم خراب شد.

قلیچ در ادامه افزود:

تارتار با این تصمیم نشان داد که مربی بزرگی نیست و او باید در تیم‌هایی مربیگری کند که خطر سقوط را احساس می‌کنند. خدا را شکر که پرسپولیس برد مهمی را به دست آورد و تصمیمات تارتار هم در نهایت به سود پرسپولیس شد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه فروزان در این مسابقه در زمین به انار خوردن مشغول شد، گفت:

او قبلاً موز خورده بود و این بار انار هم خورد. من به فروزان توصیه می‌کنم که در بازی‌های بعد از میوه آووکادو استفاده کند! این موضوع می‌تواند برای او مثمرثمر باشد!

وی در پایان تصریح کرد:

من از همه پرسپولیسی‌ها می‌خواهم که علیرضا بیرانوند را به خاطر این برد شیرین ببخشند. به‌هرحال او هم دروازه‌بان تیم است و باید مورد حمایت قرار بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد برمی‌گردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خود را باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس از آن بازی سرخ‌ها در لیگ برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت متوالی برابر استقلال، پیکان، گل‌گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را در اختیار داشته باشند و از این حیث از استقلال تهران پیشی بگیرند.

نکته جالب توجه اینکه ۳ تا از ۶ کلین شیت متوالی پرسپولیس با حضور امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها رقم خورده و در دو بازی برابر پیکان و استقلال زوج مستحکم گولسیانی-کنعانی به دلیل محرومیت و مصدومیت این مدافعان شکل نگرفت.

شاگردان اوسمار که طولانی‌ترین روند کلین شیت در لیگ از ابتدای فصل را به ثبت رسانده‌اند امیدوارند با ادامه این روند در مسیر قهرمانی قرار بگیرند و البته برای این هدف باید منتظر لغزش استقلال باشند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان