Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آمریکایی ها ،اسرائیل غاصب و دولت های مرتجع منطقه بدانند که اگر زمانی بخواهند کوچکترین تعرضی به جمهوری اسلامی داشته باشند و هر حرکتی بر علیه این ملت به هر شکلی و یا به هر نوعی انجام دهند، همه منافع آمریکا درغرب آسیا و قلب آمریکا که اسرائیل است مورد هدف موشک های سپاه و بسیج قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان سردار ابوحمزه در همایش شکوه مقاومت بسیجیان شهرستان کرمان که با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، ضمن تبریک  پیروزی اخیر رزمندگان در جبهه مقاومت گفت: این پیروزی که باعث اخراج تکفیری ها از منطقه شد را به ملت عزیز ایران و امام بزرگوار مان و فرزندان این امت خصوصا مجاهد نستوح و مومن انقلابی مان سردار حاج قاسم سلیمانی و خانواده های معظم شهیدان تبریک می گویم.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نقش بسیج نقش تعیین کننده و اثر گذار در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی، علم و ورزش و در عرصه بین الملل است به نحوی که بسیج در همه این عرصه ها بسیج نقش بی بدیل و تعیین کننده ای را در حفظ نظام و انقلاب داشته است.

 

ابوحمزه توطئه های دشمن را در دو مرحله تقسیم بندی کرد و عنوان کرد:  بعد از پیروری انقلاب اسلامی هم بلوک شرق و هم بلوک غرب با محوریت آمریکا به این جمع بندی رسیدند که باید در مقابل انقلاب اسلامی بایستند و به جنگ با یاران را شروع کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: در جنگ همه حضور داشتند اما به جهت خیانت هایی که بنی صدر و لیبرال ها کردند زمینه این پیروزی فراهم نشد و عملیات ها زمانی آغاز شد که اندیشه لیبرال از جامعه ما خارج و مردم  در قالب بسیج وارد صحنه شدند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: عملیات های پی در پی مثل فتح المبین، بیت المقدس ، خیبر و سایر عملیات ها شکل گرفت و نهایت منجر به پیروزی رزمندگان اسلام و امت بزرگ ایران در 8 سال دفاع مقدس در قطعنامه 598 شد.

 

ابوحمزه مطرح کرد: از سال 68 استکبار به جهت شکست سه راهبرد دهه اول راهبرد جدیدی را بر علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرد که نفوذ ، استحاله و براندازی از جمله این برنامه ها بود و ما حصل این استراتژی، براندازی در سال 78 و سال 88 بود.

 

وی اظهار کرد: در کنار این حرکت براندازی، فشار های سیاسی، اقتصادی، تهاجم و شبیخون فرهنگی در دستور کار استکبار و عوامل آن در داخل کشور بود ولی وقتی با حضور یکپارچه مردم در قالب بسیج و هدایت های مقام معظم رهبری و ایستادگی و استقامت مردم مواجه شدند و شکست خوردند بحث داعش را دنبال کردند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان این چیزی که در 4 سال گذشته مجموعه جریان غربی، عربی و عبری یعنی آمریکا و عربستان و اسرائیل غاصب با حرکت ها و هدایت های انگلیس خبیث تحت عنوان داعش در منطقه ایجاد کردند با هدف انقلاب اسلامی بود.

 

ابوحمزه تاکید کرد: جبهه استکبار ابتدا جنگ هایی را یک به یک  در منطقه انجام داد از جمله جنگ افغانستان، دو جنگ در عراق، بحرین، یمن، جنگ 33، روزه، جنگ 8 روزه، 51 روزه و جنگ 22 روزه ولی وقتی در این ها ناموفق شدند جنگ سوریه و عراق را مجدد در دستور کار قرار دادند.

 

سوریه عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی برای آزاد سازی فلسطین است

 

وی کسانی را که مخالف حضور ایران در جبهه مقاومت  سوریه و عراق می دانند ساده لوح و مغرض خواند و گفت: برخی می گویند چرا جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت از سوریه دفاع کرد و چرا جوان ها، پاسداران و بسیجی ها ما به صورت مستشاری حضور پیدا کردند، این حضور برای این است که فلسطین از آرمان های اصلی نظام جمهوری اسلامی است و سوریه عمق استراتژیک نظام ماست.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تشریح کرد: اگر ما بخواهیم فلسطین را در آینده آزاد کنیم، سوریه مهم ترین جا پای ما برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان است و همه تلاشی که غربی ها و دولت های مرتجع منطقه کردند برای از بین بردن همین جای پای ایران بود.

ابوحمزه ادامه داد: سوریه و عراق وسیله ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود چرا که آرمان انقلاب اسلامی فلسطین و آزاد سازی ملت های مسلمان و مستضعف در منطقه غرب آسیاست  لذا برخی با بی بصیرتی در زمین دشمن بازی می کنند و خودشان هم خبر ندارند.

 

مشکل آمریکایی ها بحث هسته ای و موشکی ایران نیست، آن ها با اسلام و جمهوری اسلامی مشکل دارند

 

وی خاطر نشان کرد: خود آمریکایی ها اعتراف کردند که مشکل ما با ایران، بحث هسته ای و موشک و حقوق بشر و آزادی های سیاسی نیست، مشکل ما با جمهوری اسلامی و اسلام است، آن اسلامی که از دل آن شخصیت هایی مانند امام خمینی، امام خامنه ای  و یا سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی پرورش می یابد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: آمریکایی ها با اسلامی مشکل دارند که در آن سرداران رشیدی مثل شهید الله دادی ها پرورش پیدا می کند نه اسلام قلم به مزدهای درباری، نه اسلام آخوندهای درباری در کشورهای عربی و عربستان، مشکل آن ها با اسلام وهابیت، داعش و جبهه النصره و .. نیست چرا که آن ها دست پروده خودشان هستند.

 

ابوحمزه بیان کرد: بنابراین حضور ایران در سوریه به خاطر آرمان فلسطین، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی برای داشتن یک جا پای محکم و به جهت پیاده سازی اسلام ناب علوی و نبوی است.

 

وی عمق بخشی خارجی را یکی از ماموریت های سپاه عنوان کرد و افزود: هر ملتی در هر کجای عالم در مقابل صهیونیست و آمریکا بایستد جمهوری اسلامی تمام قد از آن ملت و آن محور حمایت خواهد کرد و این نقش نیروی قدس سپاه است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: برخی ها به علت عدم آگاهی و شناخت و نداشتن تحلیل مناسب از جریانات منطقه و جهان مطرح نکنند که چرا سپاه در فلان کشور حضور پیدا می کند، این حضور با هماهنگی خود آن دولت و نهضت های آزادی بخش است و سپاه به آن ها کمک می کند.

 

ابوحمزه خاطر نشان کرد: بسیجیان بدانید همه این تهدید هایی که استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیست و دولت های مرتجع منطقه انجام دادند برای جمهوری اسلامی فرصت شد و الان  در عراق و سوریه بیش از 300 هزار بسیجی فعالیت می کنند، در افغانستان فاطمیون، در پاکستان زینبیون در یمن انصار الله، در عراق حشد الشعبی، در لبنان حزب الله، در سوریه جیش الوطنی همه این ها ثمرات دفاع جانانه نظام جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام درجبهه مقاومت بود.

 

سپاه و بسیج تا آخرین نفس از محور نظام یعنی ولایت فقیه دفاع می کند

 

وی در ادامه تاکید کرد:  محور نظام و انقلاب ما ولایت فقیه است و سپاه و بسیج تا آخرین نفر، تا آخرین نفس و قطره خونش از مقام منیع امامت و ولایت دفاع خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: همه بدانند ما بسیجی ها و همه کسانی که با اندیشه بسیج آمیختگی دارند اجازه نخواهیم داد غربت امیرالمومنین(ع) مجدد در عصر حاضر تکرار شود، ما اجازه نخواهیم داد مظلومیت امام حسن و امام حسین و اهل بیت تکرار شود.

ابوحمزه افزود: ما اجازه نخواهیم داد انحرافی که در صدر اسلام ایجاد شد را دوباره انسان های واداده که تحت تاثیر فرهنگ غرب هستند در انقلاب و اسلام و نظام ایجاد کنند  چون محور این نظام ولایت است و ما بسیجیان  که تجلی سازمان دهی شده ملت ایران هستیم با تمام وجود از جایگاه رفیع ولایت و شخص ولایت دفاع می کنیم.

 

آمریکا و اسرائیل بدانند که کوچکترین تعرض به ایران آن ها را هدف موشک های سپاه و بسیج قرار می دهد

 

وی در ادامه به آمریکا اسرائیل هشدار داد و عنوان کرد: آمریکایی ها ،اسرائبل غاصب و دولت های مرتجع منطقه بدانند که حرف های بی اساس و بی پایه نزنند، اگر زمانی این ها بخواهند تعرضی به جمهوری اسلامی داشته باشند و هر حرکتی بر علیه این ملت به هر شکلی و یا به هر نوعی انجام دهند بدانند که همه منافع آمریکا درغرب آسیا و قلب آمریکا که اسرائیل است مورد هدف موشک های سپاه و بسیج قرار خواهد گرفت.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اروپایی ها  نیز هشدار داد و اعلام کرد:  اروپایی ها هم حواسشان باشد تحت تاثیر آمریکا و صهیونیسم قرار نگیرند، موشک های ما بردشان بیش از 2 هزار کیلو.متر است و هر زمان تهدید جدیدی بر علیه جمهوری اسلامی ایجاد شود برد موشک های ما به تناسب تهدید اضافه خواهد شد و در مقابل آن ها خواهیم ایستاد.

 

ابوحمزه با اشاره به شعار سال با عنوان" اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال " بیان کرد: بسیج از همه مسئولین چه در استان و چه در سطح کشور، چه دولتی ها و چه مجلسی ها می خواهد که این امر را به عنوان محور اصلی حل مشکلات کشور در دستور کار قرار دهند و بسیج هم در این زمینه در کنار آن خواهد بود.

 

وی در توصیه به مسئولان گفت: اگر می خواهند مشکل مردم و کشور از معیشت و ازدواج گرفته تا تولید و ..، باید اقتصاد مقاومتی به عنوان محور اصلی تدابیر همه مسئولین قرار گیرد و سپاه و بسیج از کارها و سرمایه گذاری قانونی و کسانی که در استان کرمان زمینه ایجاد اشتغال و تولید را بکنند دفاع خواهد کرد.

 

بسیج اهل مماشات و معامله نیست و با تمام قوا در برابر غارتگران بیت المال می ایستد

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه تاکید کرد: اما آن هایی که به دنبال چپاول و غارت اموال بیت المال هستند بدانند سپاه  بسیج بیدار است و بیش از یک میلیون بسیجی در این استان وجود دارد که هر کسی دست از پا خطا کند گزارش داده و با هماهنگی دستگاه قضایی با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

 ابوحمزه خاطر نشان کرد: غارتگران بیت المال در استان کرمان بدانند که بسیج با تمام قوت و اقتدار در مقابل آن ها خواهد ایستاد و با هیچ کس تعارف ندارد چون بسیج اهل مماشات و معامله نیست، آن چیزی که برای سپاه بسیج و مهم است احقاق حق و عدالت است .

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در مراسمی از خدمات حجت‌الاسلام مومن تقدیر و حجت الاسلام شجاعی مهر به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان معرفی شد.

سرهنگ محمودی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تقویت روحیه و آمادگی معنوی در کنار آمادگی دفاعی در ساختار سپاه و نیرو‌های انقلابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام یوسفی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان هم گفت: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه مکتبی انسان محور در کنار تجهیزات محور بودن توانسته است شگفتی‌هایی در این نظام مقدس خلق کند.

وی با بیان اینکه پاسدار سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهارداشت:پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب تکلف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مجموعه سپاه در این زمینه نمره قبولی را گرفته است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان به عملیات اخیر سپاه در تنبیه رژیم صهیونسیتی اظهارداشت: امروز در محافل علمی و تخصصی در خصوص این عملیات بزرگ بحث می‌کنند.

جت الاسلام یوسفی تعهد، تقوی و وفاداری را از خصوصیات بارز رزمندگان سپاه پاسداران برشمرد.

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • ببینید | تصاویری از حمل بوستر موشک سپاه توسط ارتش اسرائیل
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند