Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری هریس با بیان اینکه بابک مانند دیگر شهدای مدافع حرم عاشقانه در ابن مسیر قرار گرفت گفت: در این موقعیت و فسادی که فراگیر است شهدای مدافع حرم آسمانی و اعتقادی می نگرند و اینجا دیگر جنگ سرزمینی نیست بلکه جنگ اعتقادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار "دیارباران" محمدنوری هریس پدر شهید مدافع حرم بابک نوری هریس عصر امروز در دومین‌سالگرد شهدای گمنام در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت، اظهار کرد: فرزند من با عشق و علاقه و با نگاهی عمیق این راه را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بزرگترین افتخار من تربیت فرزند شهیدم بابک است گفت: بابک من به عدد۲۵ سال سن داشت اما روح بلندی داشت.

پدر شهید بابک نوری هریس با تاکید بر مسئله تحصیل فرزندان خود بیان کرد: وقتی فرزندانم وارد مدرسه شدند از‌ آنها قول گرفتم که در بخش تحصیل خود کوشا باشند و الحمدالله همه فرزندانم دارای تحصیلات عالیه و کارشناسان مجرب ادارات هستند.

وی با بیان اینکه پسرم بابک نیز در راه کسب علم بسیار کوشا بود، گفت: البته بابک تعریف دیگری از تحصیل داشت و با وجود تاکید من که برای ادامه تحصیل به آلمان برود در نهایت به سوریه رفت.

پدرشهید بابک نوری هریس با اشاره به سیرت و صورت زیبای فرزند شهیدش، بیان کرد: برخی از هم دوره ای های دوران سربازی فرزندم تاکید دارند که بابک هر روز روزه می گرفت و نماز شبش ترک نمی شد.

وی با بیان اینکه بابک نسبت مسائل مختلف جامعه و تحولات جهان بروز بود، گفت: شهدای مدافع حرم عاشقانه در این موقعیت و فسادی که فراگیر است آسمانی و اعتقادی زندگی می کنند و اینجا دیگر جنگ سرزمینی نیست بلکه جنگ اعتقادی است.

پدر شهید نوری هریس با اشاره به وصیت نامه فرزندش افزود: من وقتی وصیت نامه دوران جنگ خود را کنار وصیت نامه بابک می گذارم می بینم وصیت نامه بابک بسیار جامع تر است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا متعلق به تمام ملت ایران هستند، بیان کرد: شهید را نباید جناحی کرد و شهدا متعلق به مذهب و متعلق به تمام کشور است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، «سیمون هریس» (Simon Harris) نخست وزیر ایرلند امروز دوشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بر لزوم به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد.

نخست وزیر ایرلند در این خصوص ادامه داد: ایرلند و اسپانیا خواستار به رسمیت شناختن فلسطین هستند.

«سیمون هریس» در ادامه نوشت: به رسمیت شناختن رسمی فلسطین به عنوان بخشی از اذعان به اینکه راه حل دو دولتی راهی برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه است، مهم به شمار می آید.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه پیشتر اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۵۲ فلسطینی شهید شده و ۹۰ نفر هم زخمی شدند. شمار شهدای جنگ علیه غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۸ هزار و ۱۰۸ نفر رسیده است.

کد خبر 6098679

دیگر خبرها

  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • لبه تیغ
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس/ طبیعت گردان مراقب باشند
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم