Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@10:13:00 GMT

عبدالهی از هدف اصلی استقلال پرده برداشت

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۲۹۱۸

عبدالهی از هدف اصلی استقلال پرده برداشت

نصراله عبداللهى درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: خداراشکر تیم در وضعیت خوبى قرار دارد و بازیکنان به خوبى زیر نظر کادر فنى تمرینات خود را دنبال مى کنند و امیدوارم در بازى بعدى نیز نظاره گر برد تیم باشیم. همچنین آسیب دیدگى وریا غفورى  برطرف شده و حتى احتمال این وجود دارد طبق صلاح دید سرمربى در بازى مقابل پیکان هم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اینکه آیا استقلال مى تواند در کورس قهرمانى قرار گیرد یا خیر عنوان کرد: در فوتبال همه چیز ممکن است و باید بگویم این مسئله تا حدودى سخت است اما این تیم مى تواند در کورس قهرمانى قرار گیرد و این  دور از دسترس نیست. از طرفى ما تمام هدفمان کسب جام حذفى است و بدون شک شفر هم در نظر دارد استقلال را به جایگاه واقعى اش برساند.

او درباره اینکه آیا شفر مى تواند استقلال را به جایگاه واقعى اش برساند یا خیر، بیان کرد: در هر صورت هر مربى اى ایده هاى خاص خود را دارد و در این میان هم شفر سرمربى با تجربه اى است که در استقلال به خوبی ایده هایش را اجرا کرده و نگرانى وجود ندارد.

عبداللهى درباره وضعیت گلزنى مهاجمان استقلال عنوان کرد: به طور حتم نگرانى اى بابت این موضوع وجود ندارد و امیدوارم مهاجمان تیم پایشان به گلزنى باز شود و بهترین نتایج را براى استقلال رقم بزنند .تیم ما بهترین مهاجمان را دارد که گلزنى دور از دسترس آنها نخواهد بود.

سرپرست استقلال درباره ورودى و خروجى تیم گفت: ما کمبود مهاجم و گلزن داریم که به طور حتم طبق صلاح دید شفر در نیم فصل یک مهاجم به ترکیب تیم اضافه مى کنیم. در مورد ورودى و خروجى هم همچنان چیزى مشخص نیست و به نیم فصل بستگى دارد .به طور حتم شفر در این باره تصمیم نهایى را لحاظ خواهد کرد.

او درباره اضافه شدن مربى جدید به کادر استقلال بیان کرد: اختیارات اضافه کردن مربى و بازیکن به دست سرمربى تیم است اما قرار بر این است یک مربى به کادر استقلال اضافه شود.

عبداللهى درباره مجوز آسیایى استقلال افزود: خوشبختانه همه چیز درست شده و قرار است دوشنبه هفته آتى براى قرعه کشى راهى مالزى شویم. افتخارى مدیر عامل باشگاه زحمات زیادى براى دریافت مجوز آسیایى انجام داد.

سرپرست استقلال درباره انتقاد هایى که همچنان به وزن ساناک مربى استقلال گرفته مى شود گفت: چنین چیزى اصلا درست نیست و باید بگویم مربیگرى به وزن ربط ندارد بلکه به دانش مربى مربوط می شود. ساناک مربى با دانشى است که در استقلال کار خود را شروع کرده است و به طور حتم موفق خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی

به گزارش تابناک اقتصادی؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تأکید بر اهمیت ساماندهی مسائل اقتصادی در برنامه‌های اساسی کشور، گفت: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، مسئولیت و تکلیف بزرگی برای بخش خصوصی و بخش دولتی است و ما همگی باید در کنار هم تلاش کنیم تا مشکلات موجود رفع شود، گرچه حل برخی مسائل برای واحدهای تبدیل تولیدی تبدیل به رؤیا شده است.

صمد حسن‌زاده در صد و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی که با حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، برگزار شد، افزود: اتاق ایران، یک بسته کارشناسی‌شده در زمینه رفع مسائل ارزی و پولی برای ارائه به دولت تدوین کرده که در آن، راهکارهای پیشنهادی بخش خصوصی به‌صورت مفصل اعلام شده است.

حسن‌زاده با تأکید بر لزوم تأمین نقدینگی برای فعالیت واحدهای تولیدی، گفت: مدیران بانک‌ها دلیل کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی را الزام دولت به اعطای وام‌های تکلیفی از جمله وام مسکن، ازدواج، فرزند آوری و... اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش نرخ بهره‌های بانکی که به‌منظور کنترل نقدینگی انجام شده بود، گفت: با این نرخ هیچ‌گونه ظرفیت و امکانی برای توسعه وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال