Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@13:46:24 GMT

فروش ۴۴۰۰ سکه در حراجی بانک مرکزی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۳۱۲۵

مسعود سلیمانی مدیرعامل بانک کارگشایی از فروش 1630 نیم‌سکه و 880 سکه تمام در دومین حراجی این بانک خبر داد و افزود: در حراجی دیروز بالاترین نرخ برای نیم‌سکه 671 هزار تومان و پایین‌ترین 661 هزار تومان بود.
وی ادامه داد: همچنین بالاترین نرخ برای سکه تمام یک‌میلیون و 348 هزار تومان و پایین‌ترین رقم نیز یک‌میلیون و 335 هزار تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی استقبال خریداران را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه حراج دیروز خارج از چارچوب تعیین‌شده و به‌صورت فوق العاده بوده است اما میزان استقبال مطلوب بود.
سلیمانی با بیان اینکه، بانک مرکزی قیمت پایه برای تمام‌سکه را همانند روز اول یک‌میلیون و 180 هزار تومان و همچنین برای نیم‌سکه 580 هزار تومان تعیین کرد که البته خریدار برای قیمت نهایی تا 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده باید پرداخت می‌کرد، اظهار داشت: نرخ سکه تمام‌بهار آزادی در حراج دیروز یک‌میلیون و 288 هزار تومان و نیم‌بهار 645 هزار تومان است.
سلیمانی تصریح کرد: حراج سکه تا اطلاع بعدی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در بانک کارگشایی انجام می‌شود اما حراج روز یکشنبه به‌دلیل تعطیلی روز دوشنبه بود.
مدیرعامل بانک کارگشایی درباره تعداد سکه فروخته‌شده در روز اول حراج نیز گفت: بانک کارگشایی در حراج روز شنبه هزار و یک سکه تمام و 880 نیم‌سکه را به فروش رسانده است.
متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این حراج، حضوری، با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، روبه‌روی میدان محمدیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/*

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳۱۹ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله+ قیمت

به گزارش خبرگزاری مهر، دیروز ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا که در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۳۱۹ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

از مجموع ۴۱۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۳۱۹ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع ۲۴ جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، حدود ۳,۵ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، عرضه کنندگان شمش طلا در مرکز مبادله ایران، واردکنندگان شمش طلا و تولیدکنندگان داخلی شمش طلا هستند. متقاضیان این تالار نیز شامل تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا، فروشندگان عمده شمش طلا، خرده فروشان طلای آبشده و بانک‌های عامل با تأیید بانک مرکزی هستند.

کد خبر 6100391 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • فروش ۳۱۹ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله+ قیمت
  • حراج توپ طلای دزدی مارادونا 
  • توپ طلای مسروقه مارادونا به حراج گذاشته می‌شود
  • توپ طلای مسروقه مارادونا در حراجی پاریس!
  • توپ طلای دزدیده شده مارادونا در حراج!
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران