Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: تیم امداد و نجات ویژه کوهستان آتش نشانی در دو عملیات جداگانه موفق به نجات 4 کوهنورد گرفتار در ارتفاعات توچال شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سید جلال ملکی سخننگوی سازمان آتش نشانی تهران به رکنا گفت: ساعت 15:07 دقیقه امروز ماموران گروه امداد و نجات ویژه کوهستان ایستگاه 64 ولنجک در جریان گم شدن دو پسر نوجوان در ارتفاعات مسیر کوهستانی توچال قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین راستا تیم های ویژه در مسیر های مختلف عملیات جستجو را برای پیدا کردن دو نوجوان گمشده آغاز کردند که پس از گذشت یک ساعت و نیم از عملیات ، دو پسر 15 ساله در یکی از دره ها مسیر توچال پیدا شدند.
سید جلال ملکی ادامه داد: این دره بسیار صعب العبور و ناایمن است که دو پسر نوجوان با گم کردن مسیر وارد این دره شده بوند که پس از امداد رسانی 2 پسر نوجوان که دچار ضعف و خستگی بودند آنها را توسط تله کابین به ایستگاه های پایین منتقل کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: پس از پایان این عملیات بلافاصله در تماسی با سامانه 125 اطلاع داده شد که یک زن و مرد در قله توچال گرفتار شده اند که خیلی زود تیم های گروه امداد و نجات ویژه کوهستان به محل اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: آتش نشانان با حضور در قله توچال زن و مرد جوان را که دچار سرمازدگی شده بودند را نجات داده و به ایستگاه های پایینی منتقل کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: کوهنوردان قبل از تاریکی هوا به نقاط پایین‌تر برگشته و به هیچ عنوان از مسیرهای اصلی و شناخته شده خارج نشوند. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال