Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > صنعت - وزیر صنعت،معدن و تجارت از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و بخشی از واحدهای صنعتی و تولیدی آسیب دیده بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد شریعتمداری صبح امروز با حضور در روستاها و مناطق زلزله زده شهرستان گیلانغرب پای درددل هموطنان زلزله زده نشست و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این سفر از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سرپل ذهاب نیز بازدید کرد.

لزوم تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده برای التیام آلام مردم

وزیر صنعت،معدن و تجارت در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه تاکید کرد: از مردم گیلانغرب بابت تاخیر در امداد رسانی به این منطقه عذرخواهی می کنیم و امیدواریم با سرعت گرفتن روند بازسازی مناطق آسیب دیده، بخشی از آلام مردم التیام یابد.

وی افزود: وسعت مناطق زلزله زده و شدت خرابی ها در مناطق دیگر باعث شد حضور نیروهای امدادی در گیلانغرب با تاخیر همراه شود.

شریعتمداری عنوان کرد: لحظات تنهایی مردم و سختی هایی که کشیده اند، جبران ناپذیر است، اما امیدواریم با سرعت گرفتن روند بازسازی مناطق آسیب دیده، بخشی از آلام مردم التیام یابد.

دولت برای ترمیم و بازسازی خرابی ها، برنامه ویژه دارد

در همین حال، شریعتمداری در جریان بازدید از مناطق زلزله زده گیلانغرب تصریح کرد: خسارت های ناشی از زلزله اخیر در این شهرستان بسیار سنگین است و این زلزله به بسیاری از تاسیسات زیربنایی، ساختمان ها، واحدهای دامی و محل نگهداری احشام خسارت وارد کرد که بخشی تخریب یا با آسیب جدی مواجه شده است.

وی افزود: دولت برای ترمیم و بازسازی خرابی ها، برنامه ویژه دارد و در کوتاه مدت هم از طریق تامین منابع مورد نظر و هم از طریق تامین مکان های جایگزین، تلاش می کند اسکان موقت زلزله زدگان در فرصت محدود را به سرانجام برساند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در دومین شهر مقاوم کشور که در دوران دفاع مقدس مقاومت جانانه ای را در برابر دشمن بعثی از خود نشان داد، موضوع زلزله کمتر بازتاب داشته است که باید جبران شود و مورد توجه بیشتری از سوی دولت قرار گیرد.

شریعتمداری افزود: دولت و نظام، مرهون حضور و پایمردی مردم گیلانغرب در عرصه های مختلف انقلاب هستند و از تمام ظرفیت ها و امکانات برای بازسازی این شهرستان استفاده می شود.

وی عنوان کرد: افق پیش رو در مناطق زلزله زده بسیار روشن است و ایران کشوری حادثه خیز است، اما در کنار آن وجود مردمی سختکوش مایه امیدواری است و دولت هم در کنار مردم، وظیفه خدمتگزاری به آنها را برعهده دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: از مردم گیلانغرب به دلیل تاخیر در امدادرسانی عذرخواهی‌می کنیم و باید با سرعت عمل بیشتر و کمک رسانی جدی تر این موضوع جبران شود.

 

35225

 

کلید واژه‌ها : محمد شریعتمداری - زلزله -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار