Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@14:06:37 GMT

برگزاری جشن بزرگ عید بیعت در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۳۶۱۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جواد محمودی، گفت: عشق به ائمه اطهار(علیه السلام) و حفظ اسلام و آزادی خواهی مسلمانان در سراسر جهان گسترش پیدا کرده و مااکنون شاهد بیداری اسلامی در نقاط مختلف دنیا هستیم که این ها همه نشات کرفته از نهضت مهدویت است.

رئیس مرکز راهبردی جنگ نرمِ مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی کشور با بیان اینکه نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است، بلکه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می آید، ادامه داد: برای ظهور امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به‌عنوان خاتم الاوصیا و منجی بشریت و تحقق یک انقلاب همه جانبه در سطح جهان، علاوه بر وجود رهبری شایسته، قطعاً زمینه و آمادگی جهانی نیز لازم است، بنابراین می توان فقدان آمادگی جهان را یکی از فلسفه ها و حکمت های غیبت امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه در برگزاری جشن بزرگ عید بیعت سهیم هستند، گفت: پیرو نشستی که ۲۹ آبان ۹۶ در تالار جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، به منظور برگزاری جشن بزرگ عید بیعت در شهر کرد برنامه ریزی شد.

محمودی افزود: در این نشست شرح وظایف و اقدامات عملیاتی دستگاه های اجرایی برای برگزاری این اجتماع بزرگ مردمیِ بیعت با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مشخص و به آنان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی و دعوت از هیئت امنا، مسئولین و اعضای هیئت های مذهبی، مداحان، مبلغین، روحانیون، کارکنان، اطلاع‌رسانی و دعوت از ائمه جماعات مساجد، نصب بنر اطلاع‌رسانی با مضمون تبریک آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در محل ادارات و نهادهای زیرمجموعه ی اداره کل تبلیغات اسلامی از جمله فعالیت های این اداره کل به منظور برپایی این مراسم معنوی است.

رئیس مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان و و مدیر شبکه ی بزرگ آرمان شهر مهدویِ مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی کشور، بیان کرد: منتظران واقعی مهدی علیه السلام در طول تاریخ انتظار و هم اکنون به دنبال تحقق عدالت راستین درونی و بیرونی هستند که لازمه این چنین عدالتی، امید، تحرک، شور، حماسه، مقاومت، نفی باطل و طلب حق، خروش، صلابت و قیام، ضد قعود و سکون، به همراه اعتقاد صحیح توحیدی، محمّدی، علوی و عمل به واجبات و ترک محرمات است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «رضا دیلمی» در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص عفاف و حجاب، اظهار کرد: خانواده ای که ارزش ها و فضائل در آن دیده نمی شود نمی تواند منشأ تعالی و توسعه جامعه شود.
 
به گفته وی؛ عفاف، حجاب و سلوک توحیدی حقیقتا یک ارزش تمدن ساز بوده به همین خاطر اسلام به دنبال تعالی و تربیت فرزند صالح در کانون گرم خانواده است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با عنوان اینکه آنهایی که حافظ ارزش های دینی هستند حجاب و عفاف را عامل پیشرفت جامعه می دانند، تصریح کرد: ارزش ها منطبق با فطرت انسان است و نگاه اصلی ایجاد یک خانواده تمدن ساز با داشتن ارکان مهمی چون پدر و مادر است که مروج ارزش ها در کانون خانواده و در گام بعدی در جامعه هستند.
 
وی افزود: جامعه ای که ارکان تربیتی اش دچار بی بند و باری و فحشا شوند نمی تواند دارای ارکان پیشرفت و تعالی باشد.
 
به گفته وی؛ انسان فطرتا عفت و حجاب را دوست دارد، از نظر اسلام عفاف و حجاب یعنی حفظ کرامت زن، عامل آرامش و امنیت  و مولفه استحکام و ثبات کانون خانواده است.
 
حجت الاسلام دیلمی با اذعان بر اینکه دشمن با به ابتذال کشاندن بانوان به دنبال تخریب و خدشه به جایگاه آنان است، ابراز کرد: امروز دشمن برای تخریب کانون مقدس خانواده و جلوگیری از تعالی جامعه اسلامی تلاش می کند ابتدا با دو قطبی سازی بین مردم شکاف ایجاد کرده و با ایجاد گره های ذهنی صفوف همبستگی و وحدت جامعه را مورد تخریب قرار دهد تا در کانون مقدس خانواده افراد صالحی نتوانند تربیت شوند.
 
وی ادامه داد: جهان غرب برای رسیدن به اهداف شیطانی خود با ترویج فحشا، بدحجابی، بی بندباری و خدشه به جایگاه و منزلت زن بزرگترین خیانت را به بشریت و کانون خانواده ها کرده است.
 
به گفته وی؛ نگاه غرب به زن نگاه ابزاری، شهوانی و شیطانی است، نابودی کانون خانواده و ایستادگی در مقابل فطرت انسانی و عفت عمومی دستاورد فرهنگ منحط غربی است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اجرای طرح نور در کشور، اظهار کرد: نیروهای خدوم انتظامی  در بسترسازی طرح نور در جامعه و ترویج تذکر لسانی موفق بوده اند.
 
وی افزود: مردم نیز از طرح نور بسیار استقبال کرده اند و با حضور حداکثری خودشان در سنگر دفاع از ارزش ها، قداست ها و فضیلت ها می توانند یاریگر نیروهای انتظامی باشند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نکته مهمی که در توقیع امام زمان (عج) به شیخ مفید اشاره شد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)