Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:11:37 GMT

۳۰ گفتمان سیره نبوی در کردستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۲۳۳۶

۳۰ گفتمان سیره نبوی در کردستان برگزار می شود

سنندج-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت ۳۰ گفتمان سیره نبوی در این استان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی کردستان هر ساله در راستای گرامیداشت ماه ربیع‌الاول به ویژه هفته وحدت برنامه‌های گسترده‌ای را در سطح استان اجرا می کند،گفت: اجرای مراسم جشن وحدت توسط رابطین فرهنگی، برگزاری نشست بانوان شیعه و سنی در حوزه علمیه با موضوع هفته وحدت، اجرای گفتمان سیره نبوی در سطح استان به تعداد ۳۰ گفتمان و اجرای برنامه توسط هیئات مذهبی محمد رسول‌الله(ص) و عاشقان محمد رسول‌الله(ص) از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: برگزاری همایش سادات نبوی، برگزاری نشست چهره‌های تقریبی با محوریت سیره نبوی و برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی با موضوع وحدت بین مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات روزنامه‌دیواری و نقاشی با موضوع وحدت ویژه دانش‌آموزان و برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع وحدت اسلامی در دانشگاه و اجرای مراسم جشن وحدت در مدارس شبانه‌روزی از دیگر برنامه‌های ما در هفته وحدت است.

وی با بیان اینکه هفته وحدت و ماه ربیع‌الاول فصلی برای عملی کردن به سیره نورانی نبی مکرم اسلام است، بیان کرد: امروزه جهان اسلام نیازمند وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است و میلاد آسمانی پیامبر رحمت فرصت مناسبی است تا مسلمین شکوه و عظمت خود را به رخ بکشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: آنچه که می‌تواند دل‌های ما را به هم نزدیک کند همان مقام و جایگاه عظیم حضرت محمد مصطفی(ص) است که برای نجات و رستگاری بشر مبعوث شد و این چه سرچشمه با برکت و ممتازی است که ما نباید از فیض آن بی‌بهره و غافل شویم.

وی با بیان اینکه شیعه و سنی حول محور فرهنگ نبوی باید برای رشد و تکامل ارزش‌های اسلامی و انسانی تلاش و به آن افتخار کنند، افزود: شاید فردای قیامت هم حضرت رسول اکرم(ص) و خدای متعال از ما گله‌مند شوند که چگونه با چشمه فیاض نبوی نتوانستند با هم کنار بیایند و اجازه دادند دشمنان شما را از هم جدا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: خدا نکند که ما فردای قیامت شرمنده پیامبر عزیز اسلام شویم و باید همه دست در دست هم بنهیم و با نزدیک کردن افکار و دل ها به همدیگر در راستای انسجام امت اسلامی حرکت کنیم.

حجت الاسلام کرمی بیان کرد: آن وقت است که می‌توانیم به عنوان امت پیامبر به همدیگر افتخار کنیم و خود را به کمال و رستگاری برسانیم.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان