Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همسر فرمانده و رزمنده شهید مدافع حرم علیرضا جیلان، در نوشته ای به شرح زیر، از مردم غیور شهرستان بروجن قدردانی کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز سلام
اکنون که قلم به دست گرفته، شما را خطاب قرار می‌دهم، بر سر آرامگاه همسر شهیدم هستم ...
تا قبل از ورودم به این شهر، افتخارم شهدم بود، اما از زمانی که پا در این شهر گذاشتم، به لطف خدا افتخار دیگری هم موجب آرامش قلب بی تابم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افتخارم شمایید، شمایی که حماسه می‌سازید. افتخار می‌کنم که بچه این دیارم با مردمانی چون شما. نمی‌دانم با چه زبانی از حضورتان که به حق گرمابخش قلب بی‌تاب من و فرزندم بود تشکر کنم. زبانم قاصر است از بیان احساس و غرورم نسبت به شما.
از خداوند می‌خواهم همان طور که آرامش قلبم شدید، همواره قلبتان آرام باشد و قسم می‌دهم بی بی حضرت زینب (س) را که به حق مادرش حضرت زهرا (س) اجری افزون برایتان قرار دهد ...
تشکر بی پایانم را از من و فرزندم بپذیرید.
اجرتان با حضرت زهرا (س)
از طرف همسر فرمانده شهید مدافع حرم علیرضا جیلان (ذوالفقار حیدر)»

گفتنی است: این همسر شهید، پس از شهادت همسرش نیز پیامی به شرح زیر منتشر کرده بود:

«این روزها هر لحظه‌اش بی‌تاب بود، حرفش این بود مدام، زمانش رسیده که به هل من ناصر مهدی فاطمه پاسخ دهیم. دعا کن برایم از قافله جا نمانم، می‌گفت خانم سفره‌ای پهن است، نگرانم دست خالی برگردم. بی‌تاب شهادت بود و عاشق رزم و جهاد، حکم جهادش را از رهبرش گرفته بود ... سینه چاک ولایت بود و همیشه می‌گفت به حکم رهبرم جانم را فدا می‌کنم.

شهادت، یک انسان عجیب نمی‌خواهد. علیرضای من مثل تمام جوانان این مملکت بود که خدا و حضرت زهرا (س) ناز بندگیش را خریدند. عاشق خدا بود. عاشق حضرت زهرا ( س) بود و عاشق بی بی زینب کبری (س) ...

آنقدر بندگی کرد و آنقدر با خلوص اشک ریخت که خدا ناز بندگیش را خرید و سرافرازش کرد و من راضی‌ام به رضای پروردگارم و شاکرم از منتی که بر سر همسرم و من و فرزندم گذاشت و از صمیم قلب تشکر می‌کنم از همسرم که باعث سرافرازی من و همه ایران بزرگ شد. همیشه از خدا می‌خواستم عزت و بزرگی نصیبش کند، همیشه دوست داشت موثر باشد و می‌گفت اگر من نروم به پشت تک تک این خانه‌ها می‌رسند و ناموس مملکتم را به غارت می‌برند.

خوشحالم از صمیم قلب که به حاجت و آرزوی دلش رسید و همیشه به داشتن چنین همسری می‌بالم و شاکرم به درگاه الهی که همسرم را لایق این راه قرار داد و امیدوارم بتوانم از عهده وظیفه‌ای که بر گردنم نهاده سربلند بیرون بیایم و قلبا ًخواستارم از تمامی شما خواهران و برادران بزرگوار که با حفظ سنت مادرم زهرا ( س) و با رعایت حجاب و غیرت علوی، خون شهیدان را اجر دهید و رهبرمان را تنها مگذارید تا راه شهیدان سرافرازمان پر رهرو باشد و لبیک‌گویی به ندای سرور و سالار شهیدان تا ابد مستدام بماند ...»

شهید علیرضا جیلان رزمنده مدافع حرم متولد ۲۸ بهمن ۱۳۶۲ در شهر بروجن و دارای یک فرزند خردسال پسر می‌باشد که هفته گذشته و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، در عملیات آزادسازی شهر البوکمال سوریه و به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

شهر بروجن (مرکز شهرستان بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

تشکر همسر شهید مدافع حرم از مردم بروجن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو