Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جیلان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن که در عملیات آزادسازی شهر بوکمال سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، روز گذشته تشییع شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا جیلان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن که در عملیات آزادسازی شهر بوکمال سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، روز گذشته تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید جیلان شنبه 4 آذر 96 از  ساعت 9 صبح از حسینیه ثارالله(ع) شهرستان بروجن به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد و طبق وصیت شهید پیکر مطهرش در کنار عموی شهیدش آرمید.
علیرضا جیلان بروجنی رزمنده مدافع حرم از مربیان به نام و داور و قهرمان رشته رزم آوران بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری، متولد سال 1362 دارای یک فرزند خردسال پسر است. خانواده علیرضا نام عموی شهیدش که در دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شد را برایش انتخاب کردند و اکنون شهر بروجن صاحب دو شهید با نام علیرضا جیلان است.
علیرضا جیلان دانشجوی بسیجی واحد بروجن در شام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و در هشتمین اعزام خود به سوریه به خیل شهدای مدافع حرم و عموی شهیدش که همنام او است، پیوست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان