Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: تجدید عهد سربازی حضرت ولی عصر(عج) با تبعیت از ولی فقیه معنا پیدا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان، صبح امروز طی سخنانی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که همزمان با نهم ربیع الاول در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به این که در ماه ربیع الاول با شکست کامل داعش در عراق و سوریه، شادی و خوشحالی ما مضاعف شده است، اظهار داشت: گرچه خلافت خودخوانده داعش و سرکردگان آن ، خود را مدعی اسلام جا می زدند اما حقیقت آن است که آن ها نماینده و بلندگوی اسلام آمریکایی بوده و هستند و از شیطان بزرگ الهام گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تجربه تاریخی به ما نشان داده که هر جا مقاومت در برابر دشمنان بوده، پیروزی نیز به یاری الهی حاصل شده است ، کما این که جریان انقلاب اسلامی و پیروزی بر شاه خائن ، 8 سال جنگ تحمیلی و پیروزی بر صدام جنایتکار و جنگ 33 روزه و دیگر مسایل از جمله جریان دفاع از حرم آل الله نشان داد که در سایه مقاومت اسلامی، نصرت الهی نیز شامل حال ما می گردد.

رحیمیان همچنین خاطرنشان کرد: از آن سو هر گاه که در برابر دشمن سازش کرده ایم ، نتیجه ای جز ذلت وجود نداشته است و لذا راه پیروزی همانا استقامت و مقاومت است.

وی با بیان این که به تعبیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسجد مقدس جمکران ، پایگاه عظیم تشیع و مأوا و ملجأ همه عاشقان حضرت حجت بن الحسن(عج) است، گفت: امروز در این مراسم عظیم نیروهای مسلح اعم از سپاه و بسیج و ارتش و نیروی انتظامی در استان قم اجتماع کرده اند تا اعلام کنند که در تجدید عهد سربازی خود با امام زمان (عج) مصمم تر از هر زمان دیگری هستند و در زمان غیبت گوش و چشمشان به ولی فقیه به عنوان نائب ولی عصر(عج) است.

تولیت مسجد مقدس جمکران در خاتمه گفت: دعای ما همواره این است که خدایا ما تازنده هستیم عهد و بیعت خود را با آن حضرت می بندیم و می خواهیم که ما را از مدافعان و یاران ایشان و محشور با شهدا قرار بدهی.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه فرهنگ باید مردمی باشد، گفت: دولت تنها وظیفه زمینه‌سازی و راهبری را برعهده دارد و انجام امور فرهنگی باید بر عهده مردم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در مراسم نیمه شعبان تمام آستان‌های مقدس، نهادهای فرهنگی و امنیتی همکاری لازم را داشتند.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه کرامت آماده ایفای نقش در یک حرکت عظیم فرهنگی هستیم، مطرح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا میزبانی شایسته‌ای از زائران کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران داشته باشیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: باید بررسی شود که در پایان برنامه‌های دهه کرامت با تمام هزینه‌های انجام شده چه دستاوردی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در هزینه‌کردها باید بسیار مراقب باشیم، عنوان کرد: باید تمام تمرکز خود را به کار بگیریم که برای یک کار ثواب، فعل حرام را مرتکب نشویم.

اجاق‌نژاد با اشاره به اینکه آورده دهه کرامت مخصوصا باید برای نسل جدید باشد، خاطرنشان کرد: تنها با برگزاری جلسات و نشست‌ها نمی‌توانیم فرهنگ را درست کنیم چرا که فرهنگ یک موضوع بسیار عمیق است.

وی با بیان اینکه امور فرهنگی را باید به دست افرادی بدهیم که ذاتا فرهنگی هستند، تصریح کرد: باید نظرات این افراد فرهنگی را تجمیع کرده و در دهه کرامت به دنبال تحقق آن باشیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه فرهنگ باید مردمی باشد، یادآور شد: دولت تنها وظیفه زمینه‌سازی و راهبری را بر عهده دارد و انجام امور فرهنگی باید بر عهده مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های مردمی باید مردمی اداره شود، گفت: هر فرهنگی که دولتی شود، مردم آن منطقه در پذیرش آن فرهنگ مقاومت خواهند کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است