Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری گلستان، با مرخصی ۲۰ روزه زندانیان دیون مالی استان، موافقت کرد و گفت: این آزادی به زندانیان دیون مالی و زندانیان جرایم کیفری که فقط به علت رد مال در زندان به سر می برند اعطا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه بازدید از زندان گرگان گفت: این آزادی به زندانیان دیون مالی و زندانیان جرایم کیفری که فقط به علت رد مال در زندان به سر می برند اعطا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این بازدید از پررنگ تر شدن حضور مددکاران برای پیگیری پرونده های زندانیان در محاکم خبر داد و افزود: با این اقدام، مددکاران می توانند با مراجعه به محاکم ،پرونده ی زندانیان را پیگری کنند و قضات نیز در محدوده ی قانون موظف به همکاری با آنان خواهند بود.

 

این مقام ارشد قضایی استان از ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به امور زندانیان هم خبر داد و گفت: به این منظور، دو قاضی اجرای احکام به عنوان قاضی ناظر زندان در زندان های گرگان و گنبد کاووس بررسی امور زندانیان مانند، اعطای مرخصی و اشتغال به کار و همچنین شرکت در جلسه های مربوط به زندانیان در زندان های گرگان و گنبد کاووس را عهده دار می شوند.

 

به گفته هاشمیان با این اقدام از چندگانگی در امور مربوط به زندانیان در حوزه های قضایی مختلف جلوگیری و روند رسیدگی به امور زندانیان سریع تر می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تدوین برنامه زمان بندی بازدید قضات دادسراها، دادگاه های کیفری و تجدید نظر از زندان های استان هم خبر داد و گفت: همه حوزه های قضایی موظف اند این برنامه زنمان بندی را تدوین و به دبیر خانه کاهش جمعیت کیفری استان ارسال کنند.

 

هاشمیان افزود: بازدید قضات از زندان می تواند در تغییر رویکرد آنها به مجازات حبس و استفاده بیشتر از آرای جایگزین حبس تاثیرگذار باشد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد