Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- در راستای استقرار برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان و گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت، زمینه همکاری مشترک دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بزرگ ترین شرکت تولید کننده محصولات تزریقی ایران، فراهم می شود.

به گزارش قدس انلاین  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در راستای برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان،  حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت، زمینه همکاری دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شرکت دارویی کاسپین تامین- بزرگترین تولید کننده فرآورده های تزریقی کشور، فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه، نشست مشترکی به منظور توسعه همکاری دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مدیران ارشد شرکت دارویی کاسپین تامین در محل دفتر مدیر عامل شرکت کاسپین تامین، برگزار شد.

 کار آفرینی و تولید ثروت، هدف راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بزرگ ترین شرکت تولید کننده محصولات تزریقی ایران

دکتر احسان ابوطالب رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این نشست با اشاره به ارتباط موثر بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شرکت های داروسازی، اظهار امیدواری کرد: با توسعه ارتباط دانشگاه علوم پزشکی گیلان و صنعت، فضای مناسبی در زمینه تحقیقات کاربردی، کارآفرینی و تولید ثروت در استان ایجاد شود و شاهد راه اندازی چرخه فناوری سلامت در گیلان باشیم.

در این نشست مقرر شد؛ ضمن تسریع در انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه، دستورالعمل کاربردی با رویکرد استقرار واحد تحقیقات کاربردی دانشگاه در شرکت دارویی و ارایه ساختار مناسب جهت ورود به مرحله عملیاتی، در اسرع وقت تهیه و تنظیم شود.

گفتنی است؛ شرکت کاسپین تامین، بزرگترین تولید کننده فرآورده های تزریقی کشور است که طی انعقاد تفاهم نامه، توسعه محصولات جدید این شرکت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان به انجام خواهد رسید.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد امین دهقان در نشستی خبری با اشاره به بازار صادراتی روانکار، اظهار کرد: محصولات روانکار تاکنون به ۱۱ کشور شامل هند، چین، کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی، عرضه شده و با استقبال خوبی روبرو شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید، بیش از ۷۶۰ هزار تن انواع روانکار صنعتی در این شرکت تولید و افزون بر ۵۰۰ هزار تن آن، راهی بازارهای صادراتی شد، اظهار کرد: این مساله ۴۰۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور به همراه داشت و صددرصد ارزها وارد سامانه ارزی کشور شد.

به گفته وی با توجه به ظرفیت‌های صادراتی، در همکاری با گروه‌های دانش‌بنیان درصدد افزایش کیفیت محصولات تولیدی و تولید محصولات خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهی‌نامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران به عرضه محصول روغن موتور مگلوب شرکت نفت سپاهان به کشور امارات متحده عربی اشاره کرد و گفت: این محصول که با برخورداری از استاندارد روز اروپا برای خودروهای لوکس طراحی و تولید شده است، حضور نسبتاً موفقی در این بازار داشت و تلاش داریم امسال حضور خود را با قدرت بیشتری در این بازار ادامه دهیم.

دهقان از تولید روغن موتور سفارشی در این شرکت خبر داد و گفت: در قرارداد با شرکت ایران خودرو، هم‌اکنون روغن موتور ویژه موتور مورد نظر را تولید و به این خودروساز عرضه می‌کنیم.

وی با اشاره به ۱۵ برنامه در طرح توسعه، از تولید محصول گریس کلسیم برای نخستین بار خبر داد و افزود: ۹ محصول جدید در برنامه تولید بوده که سه مورد آن ویژه خودروهای سنگین و دیزل است.

عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران با بیان اینکه پروژه F.R.W هم‌اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت با هدف افزایش کیفیت محصولات، امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه دوم TDAE تولید محصول Green RPO ضمن برخورداری از قابلیت ویژه صادراتی، کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز می‌کند

کد خبر 6092333 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است