Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال کمرنگ کردن اعتقادات دینی جوانان هستند گفت: ۳۰۰۰ دانش‌آموز اراکی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدرضا رضایی صبح امروز در حاشیه بدرقه زائران راهیان نور دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 270 دانش آموز دختر اراکی صبح امروز در قالب اردوی راهیان نور دانش‌آموزی از مقابل کانون کوثر اراک به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش‌آموزانی که در پایه دوم دبیرستان در آموزشگاه‌های اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک تحصیل می‌کنند و به مدت سه روز علاوه‌ بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروندکنار به آموزش مهارت‌های درس آمادگی و دفاعی خود می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: این کاروان در قالب 6 دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی حضور پیدا کرده و همچنین در این اردوی معنوی یک روحانی و 2 راوی پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس هم اعضای آن را همراهی می‌کنند.

رضایی بیان کرد: از رویکردهای اساسی بسیج تبیین فرهنگ از خودگذشتگی در جامعه است و اردوهای راهیان نور نمادی از این حرکت عظیم فرهنگی در جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس واقعیتی از رشادت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور همراه با بصیرت خود، زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند و پایه‌های این نظام الهی را تقویت کرده و متعلق به قشر و زمان خاصی نیست.

فرمانده سپاه ناحیه اراک عنوان کرد: مهمترین اهداف راهیان نور آشنایی نسل جوان با روحیه شهادت‌طلبی، گذشت و ایثار رزمندگان اسلام، پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و همچنین معرفی توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی در راستای دشمن شناسی است.

رضایی ادامه داد: حدود سه هزار دانش آموز دختر و پسر از نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان اراک از ابتدای سال تحصیلی امسال تاکنون به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد

دریافت 7 MB کد خبر 6096274

دیگر خبرها

  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • دفاع علم الهدی از برخورد با بی حجابی با استناد به شاهنامه
  • دفاع علم‌الهدی از برخورد با بی حجابی با استناد به شاهنامه