Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا عنوان کرد این نهاد برخورد قاطعی با دوپینگ و نژادپرستی در جام جهانی خواهد کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از فیفا، در سال‌های گذشته بازیکنانی چون یحیی توره و هالک عنوان کردند که هواداران روسی به آنها توهین نژادپرستانه کردند تا همگان نسبت به تکرار این اتفاق در طول جام جهانی نگران باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا گفت: به هیچ وجه راحت از کنار نژادپرستی یا دوپینگ در جام جهانی نخواهیم گذشت و با این موضوع برخورد جدی می‌کنیم. داورها می‌توانند در صورت بروز این اتفاق بازی را متوقف یا لغو کنند. تمام اصول بازی جوانمردانه در فوتبال باید رعایت شود. می‌خواهیم مانند رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها، این رقابت‌ها در نهایت صلح و آرامش برگزار شود و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

او در ادامه گفت: همکاری خوبی با مقامات روسی داشتیم. من فکر کنم این حق همه مردمی باشند که به روسیه می‌آیند بدانند که در محیط امنی هستند و به نظرم تمام شرایط به خوبی رعایت شده است تا جام جهانی به بهترین شکل برگزار شود. من فکر کنم این جام باعث شود مردم نگاهشان را به روسیه تغییر دهند. مردم کشوری را خواهند دید که استقبال خوبی از بقیه به عمل خواهند آورند و بسیار خونگرم یک جشن بزرگ فوتبالی را برگزار می‌کند. درباره مساله دوپینگ هم باید بگویم که تمام بازیکنان تیم‌ها چه داخل زمین و خارج از زمین مورد ارزیابی و آزمایش دوپینگ قرار خواهند گرفت تا تمام بازیکنان با شزایط یکسان در اختیار تیم‌های‌شان قرار داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏