Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس پرو با پس گرفتن طرح دولتی کردن فوتبال، حضور تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی ۲۰۱۸ را قطعی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پالوما نوسدا ، یکی از نمایندگان مجلس پرو که طرحی را برای دولتی کردن فدراسیون فوتبال این کشور ارائه داده و بنابر ادعای مطبوعات تیم ملی این کشور را تا آستانه حذف از جام جهانی روسیه برده بود،طرح خود را پس گرفت تا حضور تیم ملی پرو در جام جهانی ۲۰۱۸ قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوسدا طرحی را ارائه کرده بود که بر اساس آن، سازمان های دولتی کنترل فوتبال در این کشور را به عهده بگبرند. این طرح مانع از برگزاری انتخابات آزاد در فدراسیون فوتبال این کشور می شد.

با توجه به این که فیفا هر گونه دخالت دولت ها در امور فدراسیون ها را ممنوع کرده است، برخی رسانه ها از حذف احتمالی پرو از جام جهانی ۲۰۱۸ و جایگزینی لیتالیا و یا شیلی بجای پرو،خبر داده بودند.

اما نوسدا با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد طرح خود را پس گرفته است و به این ترتیب کور سوی امید دو تیم ایتالیا و شیلی برای دریافت مجوز حضور در جام جهانی روسیه اکنون خاموش شده است.

نوسدا در توییتر خود نوشت: “بخاطر آرامش همه، این طرح پس گرفته خواهد شد. با تلاش و قلبمان به هدفمان که راهیابی به جام جهانی بود دست یافته ایم. و همه ما از صمیم قلب فریاد می زنیم.”

گفتنی است این اولین حضور پرو در جام جهانی پس از سال ۱۹۸۲ است و از سوی دیگر اولین باری است که ایتالیا پس از سال ۱۹۵۸ نتوانسته به این رقابت های معتبر راه یابد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا