Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آغاز هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم بعثت کرمانشاه به مصاف نفت امیدیه می رود تا با برتری در این دیدار خانگی ناکامی های چند هفته اخیر را به دست فراموشی بسپارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد اسپورت، تیم های بعثت کرمانشاه و نفت امیدیه از همان ابتدای فصل جزو مدعیان گروه به شمار می رفتند اما در این بین تیم بعثت با فراز و نشسب های فراوانی که داشت تا حدی از غافله مدعیان عقب افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فوتبال کرمانشاه در حالی رتبه ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده که 12 امتیاز با تیم صدرنشین و هفت امتیاز با همین تیم نفت اختلاف دارد.

تیم بعثت کرمانشاه از 11 مسابقه خود تنها 14 امتیاز اندوخته تا کار سختی در ادامه فصل پیش رو داشته باشد اما اگر بتواند سه امتیاز دیدار خانگی امروز را به اندوخته هایش اضافه کند می تواند یک پله در جدول صعود کند.

البته اگر بعثت نتواند در دیدار برابر نفت امیدیه صاحب برتری شود احتمال سقوط 2 پله ای این تیم وجود دارد و کار آن ها بسیار سخت تر از قبل می شود.

 

**محکوم به شکست دادن نفت امیدیه هستیم

سرمربی بعثت کرمانشاه نیز در آستانه دیدار حساس این تیم برابر نفت امیدیه در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اسپورت اظهار کرد: در این دیدار محکوم به پیروزی و شکست دادن حریف قدرتمند خود هستیم.

جهانبخش جعفری با بیان اینکه شرایط روحی و آمادگی بازیکنان بعثت مطلوب است، گفت: با انگیزه ای که در بازیکنان سراغ دارم مطمئنم می توانیم سه امتیاز حساس مسابقه برابر نفت را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی برابر نفت امیدیه می تواند سکوی پرتاب تیم ما باشد و بازیکنان تیم به خوباوری لازم دست پیدا کنند.

جعفری با اشاره به اینکه پس از برگزاری مسابقات هفته سیزدهم تیم ها وارد استراحت نیم فصل می شوند و می توانند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنند، افزود: تیم ما نیز در خطوط دفاعی، هافبک و حمله نیاز به جذب بازیکن جدید دارد.

سرمربی بعثت کرمانشاه با بیان اینکه برای بازی مقابل نفت امیدیه تنها یک بازیکن محروم داریم، از هواداران دعوت کرد با حضور در ورزشگاه و تشویق بعثت زمینه پیروزی این تیم را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه بعثت کرمانشاه متعلق به فوتبال و مردم این استان است، از مسئولان ارشد استان خصوصا استاندار خواست تا این تیم را تنها نگذارند و حمایت های لازم را از آن برای موفقیت های آتی بعمل آورند.

جعفری گفت: آقای حسنی مدیرعامل باشگاه سال هاست از جیب خود برای فوتبال استان هزینه می کند و همه وظیفه دارند تا به او کمک کنند تا در آینده شاهد حضور نماینده ای از فوتبال کرمانشاه در لیگ دسته یک و حتی برتر باشیم.

 

تیم های بعثت کرمانشاه و نفت امدیه ساعت 14 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند