Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی ملی‌پوش فوتبال ایران که این هفته موفق شد برابر دینامو زننده یکی از گل‌های تیم آمکار لقب گیرد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط خودش و همچنین تیم ملی در مسیر جام جهانی صحبت کرد.
هافبک موفق تیم ملی در خصوص حضورش در تیم آمکار روسیه و تصمیم برای جدایی از روستوف گفت: قبل از این که فصل شروع شود با سرمربی تیم صحبت کردم و او به من گفت که به من نیاز دارد و بازی به من خواهد رسید اما با توجه به اینکه شش هفته اول که در روستوف بودم بازی به من نرسید ترجیح دادم تیم دیگری را انتخاب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مربی حرفش را عملی نکرد گفتم که می‌خواهم جدا شوم و قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تصمیم جدیدی بگیریم و در نهایت آمکار را انتخاب کردم.

 


وی ادامه داد: خیلی‌ها به من می‌گفتند این انتخاب را نداشته باشم چرا که از نظر آب و هوایی سخت‌تر و سردتر است اما خدا را شکر اکنون راضی هستم و بازیکنان با من برخورد خوبی داشتند و خیلی زود توانستم در جمع آنها جا بیفتم.


عزت اللهی که در دیدار مقابل دینامو مسکو ابتدا با پنالتی روی بازیکن حریف شرایط بازی را مساوی کرده بود، در نهایت با گل سه امتیازی و ارزشمندش سهم عمده‌ای در پیروزی آمکار ایفا کرد گفت: بازی درگیرانه‌ای بود و دینامو یکی از تیم‌های خوب روسیه است و سرمایه‌گذاری خوبی در این فصل داشته و بازیکنان خوبی نیز در اختیار دارد. در نیمه اول یک شوت من و دیگر بازیکن ما با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و توپ‌های ما گل نشد. در نیمه دوم فشار و پرس را بیشتر کردیم و برخلاف جریان بازی آنها ضدحمله زدند و چون در سرعت بالا به سمت دروازه خودمان حرکت می‌کردم تعادلم را از دست دادم و پنالتی دادم. ولی خدا کمکم کرد و توانستم خیلی زود جبران کنم و گل بزنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم به این روند ادامه بدهیم.


هافبک دفاعی تیم ملی در خصوص دیدارهای اخیر تدارکاتی این تیم و شرایط برای حضور در جام جهانی گفت: بازی‌های خوبی تا به اینجا داشتیم و فدارسیون هم تلاش می‌کند تا حمایت بیشتری از سوی ارگان‌های بالاتر صورت بگیرد و بودجه مدنظر را برای تیم ملی در نظر بگیرند. باید سنت‌شکنی کنیم و به مرحله بالاتر صعود داشته باشیم. انتظارات از ما بعد از نتایجی مهر کسب کردیم بالا رفته و در تمام دنیا از ما صحبت می‌شود و امیدوارم با برنامه‌های مناسب کادرفنی بتوانیم نتایج خوبی نیز کسب کنیم.

 


عزت اللهی که به خاطر خطا روی بازیکن کره‌ای در انتخابی جام جهانی از یک جلسه همراهی تیم ملی محروم است درباره این مساله و شرایط برای فرجام خواهی او گفت: من بازی اول تیم ملی را در جام جهانی از دست داده‌ام. صحبت‌هایی شده مبنی بر فرجام خواهی و باید دید فیفا نظرش در این خصوص چیست. من بازیکن جوانی هستم و اشتباهی ناخودآگاه صورت گرفته و امیدوارم از بازی اول در ترکیب تیم ملی در جام جهانی روسیه بازی کنم. در ضمن باید این را بگویم که اینقدر بازیکنان خوب در تیم ملی دارم که به راحتی جای مرا پر کنند و تیم ملی مشکلی از این بابت نداشته باشد.


هافبک لژیونر فوتبال ایران در روسیه در خصوص حضور بازیکنانی مثل او و سردار آزمون در کشوری که میزبانی جام جهانی را برعهده دارد و تاثیر این شناخت روی تیم ملی نیز گفت: قطعا خیلی به نفع ما می‌تواند باشد با توجه به اینکه شناخت خوبی از روسیه داریم و این به سود ماست. اینکه شرایط جوی و آب و هوایی و استادیوم‌ها چگونه است. بازی دوستانه‌ای هم که با تیم ملی روسیه داشتیم نگاه‌ طرفداران فوتبال این کشور را به ایران جلب کرده و همه در خصوص ایران حرف می‌زنند و اینکه چقدر خوب است و آزار داد روسیه را در آن دیدار. اما باید اینقدر آمادگی‌مان بالا باشد که بتوانیم مقابل هر حریفی عملکرد خوبی ارائه دهیم.


عزت اللهی در واکنش به اینکه اسپانیا و انگلیس قرعه همگروهی با ایران را مناسب خود عنوان کرده‌اند نیز گفت: این‌ها خیلی حرف است و اینقدر فوتبال پیشرفت داشته که دیگر هیچ تیم آسانی وجود ندارد. سطح فنی تیم‌ها بالا رفته و اختلاف کم شده و نتایج نزدیک به هم است. مطمئن باشید ما هم در صورتی که مقابل هر تیمی قرار بگیریم حرف زیادی برای گفتن خواهیم داشت و کما اینکه در دوره قبلی وقتی برابر آرژانتین قرار گرفتیم همه تصور می‌کردند از پیش باخته خواهیم بود اما دیدید بچه‌های ایرانی مرد روزهای سخت هستند و خیلی بهتر از حریف بازی کردیم و حق‌مان برد بود و با بدشانسی شکست خوردیم.


وی در مورد اینکه اگر حق انتخاب همگروه‌های ایران را داشت چه حریفانی را برمی‌گزید نیز گفت: اگر قرعه جام جهانی دست من بود، قطعا دوست داشتم مقابل تیم‌های قدرتمند قرار بگیریم و اینقدر روحیه تیمی و قدرت ما بالاست که به نظرم می‌توانیم مقابل تیم‌های قدرتمند عملکرد خوبی ارائه دهیم. خودم به شخصه دوست دارم مقابل یکی از تیم‌های پرتغال یا فرانسه حاضر شویم. بازی با پرتغال البته با توجه به شناخت آقای کی‌روش می‌تواند قرعه جذابی باشد. از سید دوم اسپانیا را انتخاب می‌کردم، خودم یک سال و اندی آنجا بودم و دوست دارم با کشورشان بازی کنم و از سید چهار هم پاناما را  ترجیح می‌دهم و یک بازی دوستانه خوب با آنها داشتیم و به نظرم این قرعه جذابیت خوبی برای ما خواهد داشت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، تیمش در بازی مقابل استقلال مستحق باخت نبوده است. - اخبار ورزشی -

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی تیمش برابر استقلال و شکست شاگردان ربیعی در ورزشگاه آزادی گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و برنامه‌های کادر فنی را به خوبی جلو می‌بردیم. بعد از اینکه گل اول را زدیم دوباره این فرصت را داشتیم که اختلاف را به دو گل برسانیم، ولی چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در نیمه دوم هم می‌دانستیم استقلال فشار را روی دروازه ما بیشتر می‌کند، ولی آنها غیر از دو گلی که زدند موقعیت خاصی نداشتند.

ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود

 

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: وقتی بازی یک - یک بود در چند نوبت روی حملات برتری عددی داشتیم، ولی فرصت‌ها را از دست دادیم و در دقیقه 94 گل خوردیم که واقعاً ناراحت‌کننده بود. حق ما این بود که حداقل یک امتیاز از این بازی بگیریم و متأسفانه به آن چیزی که لیاقتش را داشتیم، نرسیدیم. ما هرگز نخواستیم که برابر استقلال دفاع کنیم و فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتیم.

وی با اشاره به داوری بازی استقلال - ذوب‌آهن تصریح کرد: روزبه چشمی در این بازی باید سه بار اخراج می‌شد، ولی نمی‌دانم چرا داور به او کارت نمی‌داد. در صحنه‌ای که گل استقلال مردود شد، چشمی به سینه داور زد و حتی دست دور گردن او انداخت، ولی چون آقای کوپال می‌دانست که چشمی یک کارت زرد دارد، نمی‌خواست به او کارت زرد دوم را بدهد. چشمی در این بازی باید چند بار اخراج می‌شد، ولی اینکه داور با او مدارا می‌کرد واقعاً عجیب بود.

گرامی در مورد اینکه کدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: پیش‌بینی سخت است و هر دو مدعی شانس دارند. استقلال هفته‌های متوالی صدرنشین بوده و واقعاً تیمی قابل احترام است، ولی پرسپولیس هم از لحاظ فنی تیم خوبی است و در دیدارهای اخیر زیبا بازی کرده. من شانس پرسپولیس را کمی بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم
  • مهم‌ترین هدفم در بازی‌سازی بالابردن نام ایران در جهان است
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود